Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto forum ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto forum ?

Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk bericht
    Bestaat er ook een Nederlandstalig forum, waar de mensen hun foto's posten zonder dat deze door allerlei software in een kunstmatig plaatje worden gegoten?

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
    En dan nu een antwoord op TS zijne vraag: nee.
    Antwoord: JA....op Belgium Digital.
    'k zou de mondjes niet willen voeden van de mensen(meestal beginners die op zoek zijn naar "hoe en met wat kan het beter")die hier onbewerkte foto's plaatsen,er zijn er nog veel die hun foto's in jpeg nemen.........denk ik.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

oké, maar TS bedoelt dus duidelijk niet BD
      ______
      www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
        oké, maar TS bedoelt dus duidelijk niet BD
        Dan is zij/hij waarschijnlijk op zoek naar "Utopia".
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

ja hoor die bestaan, sterker nog; ben er lid van.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bestaat er ook een Nederlandstalig forum, waar de mensen hun foto's posten zonder dat deze door allerlei software in een kunstmatig plaatje worden gegoten?

het Digif forum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
              het Digif forum
              Geen blur bij mensen en modellen, geen HDR, geen ...LOL

Wat verscherpen, contrast toevoegen, saturatie verhogen...is ook bewerken.
              Dat is nu eenmaal eigen aan de fotografie.
              Mvg Tim

Comment

En ik maar denken dat in iedere digitale camera software had, die alles wat je door je lens ziet, omzet in een kunstmatig plaatje ?? Of komen daar soms kant en klare foto's uit.

Ga analoog fotograferen, maar ja, bij die ontwikkelcentrales gebruiken ze ook computers.............dus ehh nee ik denk niet meer dat dat kan en dat er een forum is waar ze iets wat niet kan nog posten.

Zelf onwikkelen............ de machine die de chemie samensteld zal best een computer bevatten......en anders de papier maker wel.
                Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                Canon eos 7D Mijn site

Comment

Tja, van sommige vragen zakt mij toch de broek af (om het even op zijn Noord-Brabants te zeggen).
                  Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                  And why do we fall, Bruce?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                    Ga analoog fotograferen, maar ja, bij die ontwikkelcentrales gebruiken ze ook computers.............dus ehh nee ik denk niet meer dat dat kan en dat er een forum is waar ze iets wat niet kan nog posten.

Zelf onwikkelen............ de machine die de chemie samensteld zal best een computer bevatten......en anders de papier maker wel.
                    Flauw Wim... want er zijn nog mensen die zelf hun chemie samenstellen. En zelf afdrukken. Nix "computer" of andere moderne fratsen. Ik fotografeer bijvoorbeeld ook nog wel eens met mijn Mamiya C220. Ontwikkel vervolgens zelf. Druk zelf af ook. Weliswaar met ingekochte chemie, maar als dat niet meer verkrijgbaar is zal ik zelf wel weer gaan mengen (zo moeilijk is dat nou ook weer niet!).

Dus: @TS: jawel, zo'n forum bestaat op APUG

Comment

bedankt voor de link Joost.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor de antwoorden.

ps.Leuk aan deze is, dat je onmiddellijk een beter zicht krijgt op wie/kennis achter de nicks zitten.
                        Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
                          Flauw Wim... want er zijn nog mensen die zelf hun chemie samenstellen. En zelf afdrukken. Nix "computer" of andere moderne fratsen. Ik fotografeer bijvoorbeeld ook nog wel eens met mijn Mamiya C220. Ontwikkel vervolgens zelf. Druk zelf af ook. Weliswaar met ingekochte chemie, maar als dat niet meer verkrijgbaar is zal ik zelf wel weer gaan mengen (zo moeilijk is dat nou ook weer niet!).

Dus: @TS: jawel, zo'n forum bestaat op APUG
                          Toch weer die software erbij ??? en een computer, echt zonder kan je niet. Ze halen daar zelfs fratsen uit om hun moeilijk verkregen analoge foto om te zetten in een Digitaal product
                          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                          Canon eos 7D Mijn site

Comment

ps.Leuk aan deze is, dat je onmiddellijk een beter zicht krijgt op wie/kennis achter de nicks zitten.

Comment

Bedankt voor de antwoorden.

Daar kon jij je nog wel eens in vergissen, soms is een geintje op zijn tijd ook leuk. Dat heeft niets met kennis te maken
                              Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                                +
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X