Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Macbook (pro)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht: Macbook (pro)

Hallo,

Vermits mijn pc gecrashed is, en ik wil overschakelen naar apple, ben ik opzoek naar een tweedehands macbook of eventueel macbook pro.

Ik kan hiervoor maximaal 950 € betalen

Ciao

kverstreken@hotmail.com
    - When the power of love overcomes the love of power, the world will know PEACE -

Re: Gezocht: Macbook (pro)

Aangezien dit geen fotomateriaal is wordt dit topic verplaatst van "gezocht" naar "chitchat".
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlewieke Bekijk bericht
      Vermits mijn pc gecrashed is, en ik wil overschakelen naar apple, ben ik opzoek naar een tweedehands macbook
      Kijk eens bij het oud papier...

Comment

Proficiat met je beslissing om naar apple/mac te switchen!
        Je zal er zeker geen spijt van hebben.

Hoe belangrijk is het draagbare van je computer? Anders kan je ook eens kijken naar een tweedehands iMac, dan heb je meteen een groter scherm.

Ik zie dat je 950 euro kan spenderen. Waarom dan niet nog een klein beetje meer uitgeven voor een nieuwe MacBook?

Voor een tweedehands, kan je kijken op:
        www.tweedehandsmac.nl of

Succes met je zoektocht!
        Fuji FinePix S100fs

Comment

AUB een MB voor 800 €

http://www.intermactivity.be/forum/s...ad.php?t=97997
          Mvg,
          Marijn

My Flickr

Comment

Bedankt alvast voor de reacties. Ik heb van een medeBD'er een interesante aanbieding gekregen, die ik zeker eens ga overwegen wanneer ik klaar ben met mijn examens ( woensdag ).

Ik heb lang getwijfeld voor een nieuwe macbook, maar vermits ik volgend jaar naar australie ga, moet ik nog veel sparen .. die 200 € extra kan ik ginder mss beter gebruiken dan hier ..

( PS. Gaan er nog mensen naar de opendeurdag van het sint lukas ? ( volgende week woensdag )

Ciao !!
            - When the power of love overcomes the love of power, the world will know PEACE -

Comment

Working...
            X