Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Power point viewer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Power point viewer

Op een computer zonder Power Point installeerde ik de Power Point Viewer (gratis download van de Microsoft-site).
    Wanneer ik nu een .pps bestand opsla, de viewer opstart en dan uit de viewer de .pps open, krijg ik de .pps op het scherm.
    Maar is het normaal dat ik door te dubbelklikken op de .pps niet automatisch de viewer kan laten openen?
    Ik heb al geprobeerd om de viewer te koppelen aan .pps-bestanden, maar de viewer lijkt geen .exe bestand te hebben, dus kan ik ook niet koppelen.
    Welke expert helpt mij op de goede weg?
    Of wie kan mij de weg tonen naar een Power Point Viewer (freeware graag ) waarmee ik wel kan dubbelklikken op .pps-bestanden?
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Re: Power point viewer

Hey juppekes

Kun je nergens aanvinke : dit soort bestanden altijd met dit programma openen
    Bootjes

Comment

Dat is wat ik probeerde, maar de PPviewer kan ik niet terugvinden in de lijst van de programma's waaruit ik kan kiezen. Heel raar
      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
      BD0993BE

Comment

Misschien kan dit oplossing bieden
        www.digitalclickx.com

Comment

Inderdaad een belangrijk gegeven vergeten vermelden bij het openen van dit topic.
          Het gaat om een laptop waarop Vista draait.
          BD0993BE

Comment

Is er niemand die mijn vader (want over zijn laptop gaat het) kan helpen?
            BD0993BE

Comment

Working...
            X