Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gras afrijden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gras afrijden

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    zelfs de tuinman doet dit en zegt dat waneer het afgereden "kan" worden het ook afgereden "mag" worden.
    Als ik tuinman zou zijn, dan zou ik dat ook zeggen

Comment

Mits een mol niet tegen geluid en trillingen kan zal hij veel vlugger uit de voeten zijn als ge uw gras regelmatig maait.
      pffffffff vorig jaar hier 4 van die tril *****'s in mijn grond gestopt, ze hebben die mol ook niet weg gehouden. En het probleem is, dat mijn grasmachien die moslhopen zo goed niet maait, dat spul blijft er altijd op steken..... 'k ga van 't jaar eens van het principe uitgaan, groeien en laten groeien
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Temperatuur heeft niet echt invloed op de periode wanneer je het gras mag maaien.
        Het is beter met koud weer te maaien als dat het gras te lang wordt en gaat omvallen want hierdoor wordt het bruin en vies.
        Zelfs in december werd er nog gras gemaaid, zelfs de tuinman doet dit en zegt dat waneer het afgereden "kan" worden het ook afgereden "mag" worden.
        Spijtig dat ik vandaag niet thuis was of ik had het ook afgereden, het staat al lang genoeg.
        Uw tuinman wil gewoon geld verdienen .Thats the story

Comment

grassjamien pakot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            grassjamien pakot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
              Als iemand een tuinman kent, die wat geld wil verdienen, en daar ook af en toe een prestatie voor wil leveren ..., stuur die maar onmiddellijk langs. Ik heb er al enkelen gecontacteerd, die na lang wachten laten weten dat ze geen tijd hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                Fout want hij weet dat ik het altijd zelf afrij en dat hij geen schijn van kans maakt dit te mogen komen doen.
                Trouwens zou hij voor dit jobke zelfs niet willen komen want hij moet daarvoor 30 km op en 30 km af ... daar verdient hij dus niets aan of ge zou een fortuin moeten betalen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

moest het een 4-tal weken wel afrijden: zag m'n hond niet meer lopen in die jungle
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                    moest het een 4-tal weken wel afrijden: zag m'n hond niet meer lopen in die jungle
                    Grotere hond kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                      Als iemand een tuinman kent, die wat geld wil verdienen, en daar ook af en toe een prestatie voor wil leveren ..., stuur die maar onmiddellijk langs. Ik heb er al enkelen gecontacteerd, die na lang wachten laten weten dat ze geen tijd hebben.
                      Hier ook hetzelfde probleem, tuin komen onderhouden voor 300 euro (alles snoeien) 1 dag werk .... Hij heeft het 2 jaar gedaan, maar 'k was blijkbaar niet interessant genoeg, of hij kon niet genoeg aan mij verdienen
                      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        grassjamien pakot

Tijd voor een fokkie
                        Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                        BD0993BE
                        Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Tsja, wanneer is eigenlijk de beste tijd om te starten met maaien?
                          Dan zet ik mene ambrogio ook terug aan. Fijn hoor, dat is zo 'n robotje dat twee maal per dag eventjes gaat maaien (zoals je zelf kan instellen natuurlijk) en alles mooi kort laat.
                          ... zonder er zelf achteraan te moeten lopen! onze beste investering van de laatste jaren.
                          Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            Hier ook hetzelfde probleem, tuin komen onderhouden voor 300 euro (alles snoeien) 1 dag werk .... Hij heeft het 2 jaar gedaan, maar 'k was blijkbaar niet interessant genoeg, of hij kon niet genoeg aan mij verdienen
                            Toch steeds hetzelfde wederkerende verhaal met die tuinmannen.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                            X