Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firefox probleem: ik kan hier niet meer inloggen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Firefox probleem: ik kan hier niet meer inloggen

Help!

Via Firefox kan ik mijn hier niet meer inloggen. Ik krijg telkens het bericht: "In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist."

Ik weet niet wat men met deze "whitelist" bedoelt. Ik heb al alle security settings bekeken maar ik moet waarschijnlijk iets over het hoofd zien.

Inloggen via Iexplorer is geen probleem dus ik denk niet dat het te wijten is aan mijne firewall.
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Re: Firefox probleem: ik kan hier niet meer inloggen

ctrl+shift+delete al geprobeerd ?
    Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

Ik gebruik ook FF heb er geen enkel probleem mee, en ook nooit gehad. Heb nooit enige instelling hoeven te veranderen. Mijn mening is dat het je computer ligt, misschien een verkeerde instelling in je fire wall of je virus scanner.
      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
      Canon eos 7D Mijn site

Comment

Voor de geïnteresseerden: ik heb nog steeds niet gevonden wat er scheelt.
        Ik ben gedwongen om IE te gebruiken. Ik denk nog steeds dat het een security instelling is. En ik vind het maar niet. Misschien moet ik Firefox eens "un-installen"...

Comment

Extra ---->opties----->geavanceerd---->tabblad netwerk.

Klik daar de optie directe toegang voor het internet, en het zou opgelost moeten zijn.

De whitelist van Firefox is het vakje 'Geen Proxy Voor'. Als je Firefox configureert voor beperkte toegang tot internet, dan kies je voor 'handmatige toegang tot het internet', vul je een nep proxy in in het vakje HTTP proxy, en voer je de adressen van sites die wel vrij bezocht moeten kunnen worden in in het vakje 'geen proxy voor'

Hopelijk is dit je probleem, en is het hiermee van de baan.
          Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Ben je zeker dat je via http://forum.belgiumdigital.com gaat?

p.

Comment

Is het probleem al opgelost? Ik zou niet weten aan wat het ligt. Ik heb geen probleem met FF.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                Is het probleem al opgelost? Ik zou niet weten aan wat het ligt. Ik heb geen probleem met FF.
                Neen. Alle suggesties werden opgevolgd, bekeken maar niets lijkt te helpen....

Steeds krijg ik het bericht: "In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist."

Comment

je White list zit over het algemeen in je spam filter en/of in je virus killer daar zal je ergens de naam van BD toe moeten voegen.
                  Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                  Canon eos 7D Mijn site

Comment

Misschien een domme opmerking van mij (omdat ik er niet zo veel van ken), maar kan het niet aan een ad-blocker te wijten zijn?
                    Allez, 't is maar een gedacht, he

Comment

Probeer eens het volgende.

Wis al je cookies (van BD) via Extra-> Opties - privacy
                      Bij Cookies zowel via de knop "uitzonderingen" als via de Knop "Cookies tonen) alle Belgiumdigital cookies verwijderen (zowel www.Belgiumdigital.com als http://forum.belgiumdigital.com).

Vervolgens ga je naar http://forum.belgiumdigital.com en probeer je eens aan te loggen.

Een veel voorkomende fout is dat men via www.belgiumdigital.be gaat in plaats van via www.belgiumdigital.com

Of dat er al eens een cookie geweigerd wordt.

Groetjes
                      Leon
                      Last edited by zunoel; 30 maart 2008, 14:11.
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Leon.

Ik heb nu Firefox opnieuw geïnstalleerd en gedaan wat je voorstelde. Spijtig genoeg gaf dit ook geen resultaat.
                        Ik heb nu ook eens Safari geprobeerd: ik kan een bericht plaatsen maar dan geeft ook Safari een error boodschap. Alleen IE7 geeft geen problemen...

Safari error boodschap:

"Safari can’t open the page.
                        Safari can’t open the page “http://forum.belgiumdigital.com/newr...=203202”. The error was: “unknown error” (CFURLErrorDomain:303) Please choose Report Bugs to Apple from the Help menu, note the error number, and describe what you did before you saw this message."

Toch wordt het bericht geplaatst....

Comment

Working...
                        X