Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pro Nikon of juist anti canon.......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pro Nikon of juist anti canon.......

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
    Zal het topic eens komen redden.
    Vanaf nu:

Kan ik een doosje van die stickers bij u bestellen
    Ik kan ze wel gebruiken
    Mvg Tim

Comment

[/I]
      Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
      Hoi Edje

ik scheld niet maar ja zal zo over komen bij je ,geen probleem ,maar in het verleden zijn er over deze dingen al genoeg geschreven en mensen pijn gedaan ,waar het niet hoorde ,en waar het mij vooral omdraaid is dat we voor zover ik weet allemaal dezelfde hobby hebben .... of NIET??? dus wat maakt het uit met welk merk jij of ik foto's maak ???

Je vindt dat een Kanonist geen recht heeft dan om over zijn merk fier te zijn ,en zeker op UW topic dan maar niet moet reageren ,of geen mening mag neerschrijven hier op BD.

Ga er hier verder geen woorden meer aan vuil maken ,maar heb er mijn bedenkingen over en d8 ik deze nog altijd mag neerschrijven .

Met vriendelijke groeten ,

Ardesign
      Lees nu toch eens voor je reageert! Ik reageer op jouw schrijven:

Begrijp me nu niet verkeerd ,maar vindt dit een overbodige topic die alleen maar weer zal uitdraaien op een gescheld onder elkaar .
      Jij neemt het woord schelden in de mond nav een plaatje in chitchat....

En waar baseer je nu weer deze uitspaak op: ]
      "Je vindt dat een Kanonist geen recht heeft dan om over zijn merk fier te zijn ,en zeker op UW topic dan maar niet moet reageren ,of geen mening mag neerschrijven hier op BD."
      nogmaals, lees eens goed voordat je reageert.... ik heb dat helemaal niet gezegd..... beter nog, reageer maar niet meer.... ik zal sowieso niet meer op jouw gezwam reageren. Je krijgt bij deze helemaal gelijk hoor!
      Zal nooit meer grapjes maken over canonsten (die blij zijn met hun merk).....
      Veeeeel te lange teentjes die types (de "relaxte" canongebruikers die niet opgewonden raken van een grapje worden dus niet bedoeld en hoeven echt niet te reageren hoor )
      Freud rulez
      Last edited by edjeB; 6 maart 2008, 14:00.
      ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Ik zag ergens ooit een grappig nikon-bash prentje; daar zag je zo'n mannetje op die een nikon camera met telelens op statief had, mét op z'n hoofd zo van die oorkleppen tegen overmatig geluid.

Onderaan stond er gedrukt: "Nikon's new noise reduction system"

PS:Voor de mensen die het Engels niet onder de knie hebben, noise kan vertaald worden als lawaai maar ook als ruis.
        PPS: Ik vind het prentje helaas niet meer terug
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Ik heb nog een oude analoge PETRI-TTL liggen ..........Kunnen we het daar niet over hebben ???
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
          X