Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

monitor RIP?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• monitor RIP?

Mijn monitor (BenqFP937S) werkt niet meer, bij het opstarten komt er nog gedurende een seconde een beetje tekst op maar dan blijft het zwart
    Zijn dit de normale symptomen of zou het ergens een slecht contact kunnen zijn? Ik vrees dat de belichting kapot is... Geen garantie meer, gekocht 11/2004.
    De kabels zijn het niet want ik heb er nu via dezelfde kabels mijn TV op aangesloten... (tof om te surfen maar niet zo zuiver voor foto bewerking...)
    Flickr

Re: monitor RIP?

Als je de mogelijkheid hebt om een andere monitor te proberen op dezelfde aansluiting, dan kan je zien of het aan de monitor of aan de grafische kaart ligt (je kan jouw monitor natuurlijk ook op een andere pc aansluiten).

Een TV gebruikt toch een andere aansluiting dan een monitor??
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Computerproblemen horen beter hier thuis
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Als je de mogelijkheid hebt om een andere monitor te proberen op dezelfde aansluiting, dan kan je zien of het aan de monitor of aan de grafische kaart ligt (je kan jouw monitor natuurlijk ook op een andere pc aansluiten).

Een TV gebruikt toch een andere aansluiting dan een monitor??
        Ik kom juist terug van mijn broer, was zijn oude CRT gaan halen. Mijn monitor daar geprobeerd en... hij werkte! Thuis dus alles terug aangesloten en geen problemen meer Waarschijnlijk dus toch ergens slecht contact.
        Op mijn televisie is een aansluiting voorzien om een PC aan te sluiten (VGAin DVIin) Is een philips LCD, beeld valt best mee maar dus niet fijn genoeg om foto's te bewerken.
        Toch bedankt voor de reactie!
        mvg
        Flickr

Comment

Gisterenavond werkte alles dus perfect, deze ochtend start ik op en... terug niets

Iemand raad?
          Flickr

Comment

Misschien de stroomconnector die niet diep genoeg zit of slecht contact geeft? Moet zeggen, ik heb het niet zo hoog op met Benq... voor kwaliteit en duurzaamheid moet je daar alleszins niet zijn.
            Wat ook kan helpen: laat het scherm eens een uur zonder stroom en zet het dan terug aan. Als dat helpt kan je beter een stekkerblok kopen met schakelaar en als je de pc niet gebruikt alles uit zetten...
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
              Misschien de stroomconnector die niet diep genoeg zit of slecht contact geeft? Moet zeggen, ik heb het niet zo hoog op met Benq... voor kwaliteit en duurzaamheid moet je daar alleszins niet zijn.
              Wat ook kan helpen: laat het scherm eens een uur zonder stroom en zet het dan terug aan. Als dat helpt kan je beter een stekkerblok kopen met schakelaar en als je de pc niet gebruikt alles uit zetten...
              Dag Wim, neen de stroom connector is het zeker niet en zo een stekkerblok gebruik ik reeds. Zonet even terug aangekoppeld en had normaal beeld gedurende 5 seconden. Naar de winkel gebeld waar ik hem gekocht heb. Is iemand die het doet in bijberoep in Dendermonde. Hij zei me dat hij daar vroeger zelf aan werkte, dat hij waarschijnlijk weet wat het is maar er zijn tijd niet meer wil aan verdoen. Op zijn site: "Eerlijkheid en een uitmuntende service staan hier nog steeds op nummer 1."
              Flickr

Comment

Working...
              X