Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop nieuwe wagen...wie rijd er met een MINI...(eentje besteld)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankoop nieuwe wagen...wie rijd er met een MINI...(eentje besteld)

Sedert vandaag mag ik mij de trotse eigenaar noemen van mini cooper.

We hebben in de showroom onze droomwagen gevonden en ook meteen besteld. normaal gezien mag ik in de loop van volgende week een telefoontje verwachten voor mijn nieuwe wagen te gaan halen.

Man, man, man.... wat ben ik trots jong.

We zijn gegaan voor een cooper diesel.
    met pepper white als kleur en wit en zwart leder binnenin.
    We hebben een full option genomen met nog wat aanpassingen van john cooper.

Wanneer ik hem heb zal ik zeker een fotootje posten.
    Last edited by leyton; 7 maart 2008, 19:41.
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Re: Aankoop nieuwe wagen...wie rijd er met een MINI...

Toen ik onlangs in de Fiat garage was voor de aankoop van een wagen zag ik daar de de nieuwe Fiat 500

Vind die persoonlijk mooier dan de mini (en is goedkoper)
    Je kan die misschien in overweging nemen?

Comment

Ik reed vroeger met een echte Mini 850, maar de nieuwe (BMW) heeft niet veel meer te maken met de enige echte mini van vroeger.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Misschien is het wat café praat. Maar ik heb een vriend die met een mini gereden heeft maar hem weg gedaan heeft omdat er altijd problemen mee waren.
        Hij zei dat er iets met de versnellingsbak scheelde.
        Kan natuurlijk aan hem liggen, ik weet het niet.

Hij rijdt nu met een Golf 5

Comment

Ik heb lang getwijfeld om er een aan te kopen, ik vind het echt knappe wagens (als je tenminste wat aandacht besteed aan het exterieur). Mijn voorkeur gaat naar een groene (British Racing Green) met wit dag en eventueel witte striping.

Op het salon heb ik er wel eens ingezeten en de koffer bekeken, en echt praktisch kun je hem wel niet noemen. Als tweede wagen of zo is er geen probleem, maar als je er bvb ook mee op vakantie wenst te gaan zal de achterbank wel plat moeten vrees'k. Daarom heb ik dan ook voor een BMW 1gekozen...

Als je een Mini wenst te kopen, is de Cooper D momenteel wel interessant, want je krijgt daar 15% korting op op de catalogusprijs. Dit omdat hij erg weinig CO2 uitstoot...
          ---
          Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
          http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
            Misschien is het wat café praat. Maar ik heb een vriend die met een mini gereden heeft maar hem weg gedaan heeft omdat er altijd problemen mee waren.
            Hij zei dat er iets met de versnellingsbak scheelde.
            Kan natuurlijk aan hem liggen, ik weet het niet.

Hij rijdt nu met een Golf 5
            Via-Via ken ik wat volk met een Mini, en de meesten zijn er doorgaans erg tevreden over. Met alle auto's kan je natuurlijk pech of geluk hebben... 2 van mijn vrienden hadden ongeveer gelijktijdig een VW Passat. De ene heeft op de 4 jaar dat hij ermee gereden heeft enkel een Cardan-Koppeling moeten wisselen, de andere had er voortdurend wel iets mee voor...
            ---

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
              Ik heb lang getwijfeld om er een aan te kopen, ik vind het echt knappe wagens (als je tenminste wat aandacht besteed aan het exterieur). Mijn voorkeur gaat naar een groene (British Racing Green) met wit dag en eventueel witte striping.

Op het salon heb ik er wel eens ingezeten en de koffer bekeken, en echt praktisch kun je hem wel niet noemen. Als tweede wagen of zo is er geen probleem, maar als je er bvb ook mee op vakantie wenst te gaan zal de achterbank wel plat moeten vrees'k. Daarom heb ik dan ook voor een BMW 1gekozen...

Als je een Mini wenst te kopen, is de Cooper D momenteel wel interessant, want je krijgt daar 15% korting op op de catalogusprijs. Dit omdat hij erg weinig CO2 uitstoot...

Het is de bedoeling hem als 2de wagen te gebruiken, daarom weet ik ook nog niet zeker of ik wel voor een diesel zal gaan, ik ga er maar een max 10.000 km in een jaar mee rijden.
              Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
              De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

2 kennissen van mij rijden met een mini, tot nu toe heb ik geen van beiden horen klagen over noemenswaardige problemen, beiden zeer tevreden over hun keuze. Ik heb er ondertussen ook al eens mee gereden maar het is zoals Black bandit hierboven vermeldt niet te vergelijken met de Mini 1300 John Player Special die ik ooit heb gehad, die rij-ervaring ben ik nooit meer in een andere wagen tegengekomen....
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik heb er eentje

Het is vooral het rijplezier dat de Mini mij verschaft waardoor ik er zo op verliefd geworden ben

Als je vragen hebt mag je mij altijd een pm sturen.

Ga ook eens kijken op www.mini2.be en vooral het forum daar.

Comment

ik kan je maar 1 tip geven, als je echt sportief wil rijden in een fijn karretje die veel bekijks heeft en binnenruimt van minder belang is: DOEN!!!!!

ik blijf verliefd op het autootje en de cooperversie (niet de one) is zaaalig om mee te rijden, je rijdt echt!

mooi meegenomen, ze houden hun waarde, kijk maar es tweedehands, ze gaan nog bijna evenveel als een nieuwe

Comment

Wij hebben er naar gekeken als tweede autootje maar uiteindelijk afgeknapt op de styling van het ding. 'k Zal er wel te oud voor zijn ...

Anyway, een paar leuke ritjes gemaakt met zo'n ding, maar het is wel afzien in het dagelijks verkeer. Keihard geveerd, erg gevaarlijk voor je rijbewijs want het ding blijft uitdagen om nog even wat extra gas te geven.

Sinds gisteren staat er dus een volvo C30 ipv een mini als tweede auto op de oprit...

Comment

gewone mini 1.6 neen.kennis heeft problemen met versnellingsbak!!!! Mini diesel ok en de Mini S uit eiegen ervaring is TOP
                        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                        http://www.racenews.be

Comment

Sedert de Mini tot de stal BMW behoort zal dat wel OK zijn. De vriendin van mijn stiefzoon rijdt met zo eentje en is er meer dan tevreden over.
                          Het is inderdaad niet meer zoals in de jaren 60 en 70, maar het rijgenot zal wel nog vergelijkbaar zijn. Heb ooit een Mini 850 en een CLubman1300 gehad. Buiten wat olieverbruik (toen der tijd typisch voor Engelse wagens) buitengewoon plezante wagentjes om meet te rijden, en wat een baanvastheid. Die autootjes waren toendertijd de kampioenen in een dicipline die men slalomrijden noemde.
                          Maar ik ben ervan overtuigd dat dit wagentje je perfect zal bevallen.

Groetjes,
                          Pol.
                          Last edited by enero; 5 maart 2008, 15:12.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                            gewone mini 1.6 neen.kennis heeft problemen met versnellingsbak!!!! Mini diesel ok en de Mini S uit eiegen ervaring is TOP
                            Voor de TS is het denk'k wel nuttig om te vermelden of het om het nieuwe (2007-...) of het oude model (2002-2006) gaat
                            ---

Comment

PUUR fun en rijgenot
                              mvg,
                              Ludo V.

Comment

Working...
                              X