Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Storm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Storm

Hey juppekes

Hoe was het deze nacht bij jullie?

Bij was het verschrikkelijk, heb geen oog dicht gedaan

Waaien amai

En regen

Ik dacht dat alle momenten de ramen gingen stukvliegen van de regen die er tegen stormde
    Bootjes

Re: Storm

Ben er ook effekes van wakker geworden, toen de hond van schrik in ons bed probeerde te kruipen, maar blijkbaar staat alles nog recht..... straks eens buiten gaan kijken of al mijn dakpannen er nog op liggen
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Weeral geen bomen van mijn gebuur neergewaaid. Had er toch op gehoopt zo dat we de zon weer te zien krijgen in onze tuin ....maar nee

Comment

Ik ben ook wakker geworden van de storm, op dit ogenblik waait het nog vrij hard, maar het is droog.
        Hopelijk wordt het deze namiddag wat rustiger, en blijft het droog.
        Want vandaag is er hier de openingskoers voor nieuwelingen en juniors, en daar zou ik graag nog eens wat foto's maken.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Geslapen als een roosje en niks van de storm gemerkt.
          Moet er eerlijkheidshalve bijvertellen dat ik al 24 uur migraine had en een slaapppil genomen heb
          En geen migraine meer ook ;-)

Comment

Ging hier ook flink tekeer. Denk dat ik vandaag de boswandelingen maar even oversla met de honden, even wachten tot alles op de grond ligt.

Comment

Vanacht, euh juist voor ik gign opstaan brak hier om 4.50 een hel los ...
              Dan maar naar mijn serres gelopen om alles wagenwijd open te zetten ...
              Druip, druip, druip, druipnat binnen gekomen, allee, ik was al nat toen ik de achterdeur opendeed, buitenstapte en de deur probeerde te sluiten ...
              GEEN schade. Ik was op tijd voor mijn glas in de serres ...
              Bij buren in omgeving iets minder geluk ...
              Ga nu alle rommel achterin de hof ruimen en proberen aan de rechtmatige eigenaars terug te bezorgen, zijnde, dweilen, handdoeken, twee t-shirts, sl*ps, emmers, isomo-bakken ...
              Vermoedelijk weer van niemand en bibi opdragen voor vuilniskosten die de mijne niet is ...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

Hier heeft het ook wel vies gedaan.
                Maar ik ben alleen wakker geworden om iets na 5 toen moedertjelief uit bezordheid kwam kijken of het raam wel dicht stond. Daarna terug in slaap gevallen. Lichtjes twijfelend of ik niet zou proberen de bliksem te fotograferen.
                Slaap heeft me overmeesterd en ik heb geen bliksem vastgelegd

Comment

Hier in de Ardennen ook ferm geweest deze nacht, deze morgen de pompiers al zien rijden in het dorp.

Comment

hier in de Dendervallei zware windstoten na middernacht en bakken regen, geen gedonder gehoord. Gelukkig geen schade.....
                    20D 40D 12-24F4 50F1.8 400F5.6 150F2.8 TZ7
                    Het fotoblog van Bertpix.

Comment

Hier opt werk konden ze het ni geloven maar ik heb er gewoon doorgeslapen.
                      "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Storm ? Welke storm ?
                        ZZZZzzz.... Goed geslapen dus.
                        Alhoewel het rond middernacht toch heel hevig waaide met zware windstoten

Groetjes
                        Sktich
                        "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                        Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk bericht
                          Geslapen als een roosje en niks van de storm gemerkt.
                          Moet er eerlijkheidshalve bijvertellen dat ik al 24 uur migraine had en een slaapppil genomen heb
                          En geen migraine meer ook ;-)
                          Welke pillen zijn dat ? Ik zou eens lang willen slapen...Ik ga steeds in bed rond23.30 - 24 .00 maar ben toch rond 5.00u altijd wakker en kan ik niet verder slapen.Tijdens de week is dat nu geen probleem ..maar de zondag zou ik eens willen slapen tot 9u ...en mijn vrouwke moet ik altijd wakker maken ze slaapt als een roos tot in de middag als ik ze laat liggen

Migraine ...heb er jaren last van gehad ...steeds in het weekend van zaterdag tot zondagmiddag in bed ... dit is nu toch gepasseerd sinds een paar jaar ..kwam door gans de week echt een stressie job te doen ..

Comment

Rukwinden en een beetje onweer, regen.
                            Ik heb er niet veel van gewaar geworden.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

hier ontzettend tekeer ge<weest, dacht op een moment dat de pannen weg waren van het dak, slaap onder de pannen, maar gelukkig geen schade......
                              hopelijk deze nacht rustiger....
                              groetjes aline
                              groetjes aline

Comment

Working...
                              X