Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hierbij stel ik Ella aan jullie voor ... (Niet te veel op het technische letten he. Ik zal nog wel eens een deftiger reeksje posten in fotobeoordeling.)
Gefeliciteerd met uw jonste spruit.
Ik vermoed dat je ze niet tussen de bloemkolen hebt gevonden .
Blijkbaar heb je geen wortel geschoten .
Meestal valt de appel niet ver van de boom .
Ze kan ongetwijfeld binnenkort al mee doen aan de miss aardbei verkiezing (indien interesse uiteraard).
Zo, met al die vitamines die hier aan bod zijn gekomen, kan uw dochter alleen maar een gezonde en fantastische toekomst tegemoet gaan .
Oh ja, en niet vergeten, BD is (meestal) geschikt voor kinderen van 7 tot 77 jaar...
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment