Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe 17" laptop met xp?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe 17" laptop met xp?

kennis wil laptop met xp erop,moet enkel dienen voor internetten en mails,dus niks fancy,maar moet wel groot zijn en op xp draaien.
    al eens bij dell gekeken,daar is enkel duurdere nog met xp te krijgen,en moet je nog eens 80 euro opleggen ook... kan je beter ergens goedkopere nemen en aparte xp kopen,maar is natuurlijk "ook nogal zot". weet er dus iem NIEUWE laptops te koop met xp?

Re: nieuwe 17" laptop met xp?

Ik heb gisteren een laptop gekocht uit de Aldi-folder aanbieding. Ook met Vista natuurlijk en ik wil dat spel er zo snel mogelijk af eigenlijk. XP is meer dan goed genoeg en veel minder zwaar om te draaien..

Weet iemand hoe je er zo'n besturingssysteem er 'proper' af krijgt en vervangt met een ander?
    equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

HP geeft met zijn "business" modellijn nog de keuze tussen XP en Vista, bij MSI vindt je voor de meeste modellen nog XP en Vista drivers op de site, maar vrijwel alle andere merken plooien voor de immense druk van Microsoft om toch vooral XP te kelderen.
      Fujitsu-Siemens schijnt een model te hebben, waar je bij de eerste opstart kunt kiezen tussen XP en Vista.

Met wat zoekwerk lukt het soms de drivers via de fabrikantsites van de onderdelen te vinden.

Je kan dus perfect op elke notebook XP zetten, maar of je dan geluid, LAN, wireless enz... zal hebben is de vraag.

De verbruiker heeft het natuurlijk een beetje aan zichzelf te wijten: als morgen 50 % mensen weigeren om nog een notebook te kopen met enkel Vista als optie, dan is overmorgen die keuze er terug.
      Last edited by nete; 28 februari 2008, 13:04.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
        Ik heb gisteren een laptop gekocht uit de Aldi-folder aanbieding. Ook met Vista natuurlijk en ik wil dat spel er zo snel mogelijk af eigenlijk. XP is meer dan goed genoeg en veel minder zwaar om te draaien..

Weet iemand hoe je er zo'n besturingssysteem er 'proper' af krijgt en vervangt met een ander?
        Vermits Medion gekend is om bijna voor elk onderdeel een gestripte versie te laten maken vrees ik dat daarvoor totaal geen XP drivers zullen gemaakt worden, ook niet door de fabrikanten van zo'n eenmalige series.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Telefoneren naar Dell lost veel op. Heb vorige week nog laptop met XP gekocht, staat niet standaard op website, maar alles is mogelijk...
          1DsII, 1DsIII en L glas van 16 tot 500mm in 4 stappen + Macrospul + Flitsen
          *** A man has to do what a man has to do (Just do it)***

Comment

Gistere gehoord dat er een versie van vista is, die je zo kunt late "down-date" tot xp.. Weet er het fijne niet van..

Comment

Working...
            X