Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LIDL-saxofoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LIDL-saxofoon

Hoi,

'k Ben erg benieuwd naar de nieuwste stunt van LIDL. Die mannen verkopen vanaf donderdag een alt-saxofoon voor 299€ met kist inbegrepen.

'k Zou het niet durven kopen, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen van wie wel zijn nek uitsteekt.

Vele jaren geleden had ik er spijt van gestopt te hebben met de muziekschool en leerde ik een buurman kennen die privémuziekles gaf. Ik kocht mezelf een dwarsfluit omdat het een draagbaar en betaalbaar instrument was, maar had eigenlijk liever saxofoon gespeeld. Het instrument kostte toen quasi 3 keer zoveel als een dwarsfluit (ronde de 65.000 oude BEFkes).
    'k Heb er nog geen moment spijt van gehad een instrument gekocht te hebben. Ik gebruik het enkel in huiselijke kring en vind een avondje muziek (proberen te) spelen 's avonds met mijn vrouw zalig. Ze speelt immers accordeon en keyboard.

Als er muziekliefhebbers zijn die het gewaagd hebben een sax van de LIDL te kopen, laat dan eens van jullie horen? 'k Ben benieuwd.

Groetjes,

Riho.
    Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
    Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

Re: LIDL-saxofoon

Een topic waar ik kan meespreken

Mijn zoon zit nu in zijn 6de jaar Sax en we hebben het er met zijn saxleraar over gehad:
    zo'n sax is perfekt als tweede instrument voor in de kermisfanfare : je kan je goede sax thuislaten en eventuele accidentjes hebben dan kleine (= niet dure) gevolgen.

de vraag is natuurlijk hoe toonvast zo'n ding is als je weet dat een "goede" studiesax zo rond de 1000 Euro kost zonder kist (bij de betere muziekwinkel zal men er een eenvoudige maar relatief goede kist wel cadeau bijdoen).

Wij gaan hem alvast niet proberen )

Christiaan
    Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Precies niet echt veel muziekliefhebbers bij BelgiumDigital ... of juist wel ... vandaar dat niemand deze aankoop aandurft , net zoals Christiaan.

Riho
      Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
      Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Riho Bekijk bericht
        Precies niet echt veel muziekliefhebbers bij BelgiumDigital ... of juist wel ... vandaar dat niemand deze aankoop aandurft , net zoals Christiaan.

Riho
        Pianist

Comment

Working...
        X