Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

steeds melding outlook verkeerd afgesloten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• steeds melding outlook verkeerd afgesloten

heb een week een nieuwe pc.. en als ik hem opzet en naar outlook ga ( de gewone niet die in het office pakket ) dan krijg ik steeds de melding in het scherm waar men mail staat ( dus links men ontvangen.. verzonden... enz... bovenaan rechts de emails die ik ontvangen heb.. en daaronder rechts .. de email zelf....
    wel in dit venster staat nu telkens .. dat ik outlook verkeerd heb afgesloten .. en van die rommel.. en als ik dan op ne mail klik die bovenaan staat... dan is hij ok.. de volgende keer dat ik hem OPSTART ( dus niet als hij opstaat en ik ga bv.. 3 x maal naar mijne mail zien ) weer hetzelfde laken ...
    iemand nen hint?
    greetz
    Last edited by Guest13; 11 januari 2012, 23:02. Reden: geen

Re: steeds melding outlook verkeerd afgesloten

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    de gewone niet die in het office pakket
    In XP is dat dan Outlook Express, in Vista is het Windows Mail geworden.

Je vertelt er niet bij welke Windows op die nieuwe PC geleverd werd. Waarschijnlijk is het XP (crf de "oulook").

Kijk eens of er geen verdere versie bestaat dan degene die je nu gebruikt, soms lost zo'n upgrade dergelijke wazige problemen op.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

is inderdaad den xp... ( heb alle downloads gedaan die er waren ... een 80 tal dacht ik.. maar noppes..

Comment

Vroeger had ik ook altijd problemen met Foutlook...
        Heb dan Mozilla Thunderbird geïnstalleerd en ben sedertdien nog nooit zo tevreden geweest over een email-client. Bakken minder spam, alles piekfijn afstelbaar, en bovendien zo gratis als 't maar kan

Bij installatie zal je 2 vragen krijgen waar je 2 keer met ja moet antwoorden, namelijk als je Thunderbird als standaard mail-client wil gebruiken en als hij je adresboek van Foutlook over moet nemen.

Wel even aan denken dat je voortaan Thunderbird opstart! Dit vergemakkelijkte ik mezelf door het foutlook snelkoppeling te verwijderen en een nieuw te plaatsen van Thunderbird.

Aja, de nederlandse versie vind je in deze lijst

Veel succes!

Mvg,
        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Vroeger had ik ook altijd problemen met Foutlook...

Het programma heet Outlook.

Heb dan Mozilla Thunderbird geïnstalleerd en ben sedertdien nog nooit zo tevreden geweest over een email-client. Bakken minder spam, alles piekfijn afstelbaar, en bovendien zo gratis als 't maar kan
          SPAM heeft niks met Outlook of met eender welke e-mailclient te maken.
          Outlook Express en Windows Mail zijn ook gratis.

Bij installatie zal je 2 vragen krijgen waar je 2 keer met ja moet antwoorden, namelijk als je Thunderbird als standaard mail-client wil gebruiken en als hij je adresboek van Foutlook over moet nemen.

Wel even aan denken dat je voortaan Thunderbird opstart! Dit vergemakkelijkte ik mezelf door het foutlook snelkoppeling te verwijderen en een nieuw te plaatsen van Thunderbird.

Aja, de nederlandse versie vind je in deze lijst

Veel succes!

Mvg,
          Frederic

Uw post is, trouwens net als de mijne, OFFTOPIC.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

heb een week een nieuwe pc.. en als ik hem opzet en naar outlook ga ( de gewone niet die in het office pakket ) dan krijg ik steeds de melding in het scherm waar men mail staat ( dus links men ontvangen.. verzonden... enz... bovenaan rechts de emails die ik ontvangen heb.. en daaronder rechts .. de email zelf....
            wel in dit venster staat nu telkens .. dat ik outlook verkeerd heb afgesloten .. en van die rommel.. en als ik dan op ne mail klik die bovenaan staat... dan is hij ok.. de volgende keer dat ik hem OPSTART ( dus niet als hij opstaat en ik ga bv.. 3 x maal naar mijne mail zien ) weer hetzelfde laken ...
            iemand nen hint?
            greetz

Hoe sluit je Outlook Express af dan?

Via het kruisje, via Bestand > Afsluiten of gewoon je pc afsluiten en de programma's zichzelf laten afsluiten?
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

wat is de precieze foutmelding die er staat?

geef die eens in in Google en je krijgt waarschijnlijk zo'n 1 miljard links terug

zo los ik veel op hoor...
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

... n.m.v.t.
                Last edited by Guest41; 13 november 2014, 23:31.

Comment

heb een week een nieuwe pc.. en als ik hem opzet en naar outlook ga ( de gewone niet die in het office pakket )
                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  FYI .. TP heeft het over OUTLOOK ... NIET over "outlook express"
                  FYI, TS heeft het wel degelijk over Outlook Express
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

Comment

idd. outlook express dat standaard in xp zit
                    Last edited by Guest13; 10 mei 2012, 21:32.

Comment

... n.m.v.t.
                      Last edited by Guest41; 13 november 2014, 23:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

Dat weet m'n kleine teen ook, of denk je daarmee interessant te zijn...? Het programma wordt niet voor niks Foutlook genoemd, vandaar dat ik ook de letter F vet zette... Nu ja, ze kunnen niet allemaal even rap zijn

SPAM heeft niks met Outlook of met eender welke e-mailclient te maken.
                        Outlook Express en Windows Mail zijn ook gratis.
                        Uiteraard niet, maar het ene programma houdt ze beter tegen dan het andere...
                        Outlook Express en Windows Mail zijn niet gratis. Je betaalde ze samen in één paket bij je Windows, tenzij je met een illegale versie zit. Dan is iedere buit komende uit diefstal gratis.

Uw post is, trouwens net als de mijne, OFFTOPIC.
                        Die van jou bracht inderdaad niks bij. Ben blij dat je dat zelf beseft
                        Die van mij daarentegen... Zoals ik schreef had ik vroeger ook problemen met Outlook. Sedert m'n overstap naar Mozilla Thunderbird heb ik nooit geen problemen meer. Dit kan dus naar de TS toe een goede tip zijn, en aldus wel ON-TOPIC...

Mvg,
                        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          Dat weet m'n kleine teen ook, of denk je daarmee interessant te zijn...? Het programma wordt niet voor niks Foutlook genoemd, vandaar dat ik ook de letter F vet zette... Nu ja, ze kunnen niet allemaal even rap zijn

Uiteraard niet, maar het ene programma houdt ze beter tegen dan het andere...
                          Outlook Express en Windows Mail zijn niet gratis. Je betaalde ze samen in één paket bij je Windows, tenzij je met een illegale versie zit. Dan is iedere buit komende uit diefstal gratis.

Die van jou bracht inderdaad niks bij. Ben blij dat je dat zelf beseft
                          Die van mij daarentegen... Zoals ik schreef had ik vroeger ook problemen met Outlook. Sedert m'n overstap naar Mozilla Thunderbird heb ik nooit geen problemen meer. Dit kan dus naar de TS toe een goede tip zijn, en aldus wel ON-TOPIC...

Mvg,
                          Frederic
                          Fijn dat ik hier direct in het vakje 'niet rap' gestopt word. Altijd stoer he om direct op de man te spelen en ongefundeerd te antwoorden.

Volgens mij probeer jij gewoon interessant te doen. Waarschijnlijk ben je ook iemand die Windoos of MicroSchoft, Micro$oft, MickeySoft,... gebruikt.

Ik gebruik opzettelijk de termen: "volgens mij" en "waarschijnlijk" daar ik niet meteen een oordeel over iemand wens te vellen zonder dat ik die persoonlijk ken.

De dingen hebben een naam gekregen, gebruik die dan ook juist. Je post was offtopic omdat de TS geen alternatief voor OE zocht maar een oplossing voor zijn probleem enn dat is het flauw hernoemen van eigennamen en/of productnamen hoegenaamd niet!

Spam wordt niet tegengehouden door e-mailclients, ze worden in een aparte map gestoken, misschien moet jij eens meer je Windows Updates laten uitvoeren zodat Outlook zijn spamdefinities upgegrade krijgt.

OE en Windows Mail zijn per definitie wel gratis, want het is een extra functionaliteit van je OS. Of heb je ergens een link waar ik OE en Windows Mail kan kopen?

PS: Ben geen MS fanboy noch een Linux/OpenSource basher, heb thuis zelf MS Outlook en Thunderbird staan net zoals ik IE en FF heb.

PPS: Nu je toch beweerd zo 'rap' te zijn, wat is een paket?

PPPS: Werk met een volkomen legale Windows die continue up-to-date is.

Comment

Fijn dat ik hier direct in het vakje 'niet rap' gestopt word. Altijd stoer he om direct op de man te spelen en ongefundeerd te antwoorden.
                            Als je de bal kaatst, begin dan niet te janken als je hem terug krijgt...

Mvg,
                            Frederic

Comment

OUTLOOK EXPRESS!!! XP geistalleerd
                              Is nieuwe pc...
                              alle updates zijn gedaan...
                              en bestand... afsluiten helpt niet..
                              het programma sluiten met het kruisje bovenaan.. ( zo heb ik het altijd gedaan ) ook niet...
                              en in Google.. niks te vinden..
                              outlook is verkeerd afgesloten... klik hier als u uw berichten wil zien...
                              Welke versie van Internet Explorer heb je?

Comment

Working...
                              X