Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oei oei, kan ik het weer uitleggen.
In FC De Kampioenen is er een mooi meisje die in het café achter de toog werkt.
Xavier Waterslagers vergeet steeds haar voornaam en spreekt haar altijd
aan met "dingske"
Hier vers van het net geplukt: Het was bij de opening van de Scheldetunnel in 1933. Een journalist vroeg aan de Antwerpse burgemeester Kamiel Huysmans (1871 - 1968): "Meneer de burgemeester, is het tunnel of tunnél?" (In het Antwerps krijgen veel woorden een klemtoon op de laatste lettergreep.) Huysmans antwoordde droogjes: "Beste man, wat zegt ge: pummel of pummél?"
Jaja het is weer Valentijn. Heb mezelf deze morgend nog gelukkig geprezen dat ik vrijgezel ben. Ik kom er eerlijk voor uit dat ik niet geloof in liefde (wel moederliefde en dergelijke en je familie graag zien en je buurjongen en en en...) maar verliefd worden op een ander meisje NO FUCKING WAY. En nee ik ben niet gay of asexueel ofzo. Ieder gewoon zijn ding maar ik ga mijn toekomst niet op het spel zetten voor de liefde, iets wat maar 4 jaar duurt trouwens (dat is wetenschappelijk bewezen).
Het is en blijft een stomme commerciële dag!
Maar ik respecteer andere mensen hun mening natuurlijk en het laatste wat ik wil is hier een discusie beginnen of ruzie maken
Comment