Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

venta airwasher ( Carola )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: venta airwasher ( Carola )

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
    verder snap ik ook niet dat sommige dit ongezond vinden ...als alle schimmels in "een bak" terecht komen, zitten ze zowiezo al in de lucht en het apparaat neutraliseert 't gewoon...(klinkt misschien gelijk 'n kattenbak of je concentreert alles op 1 plaats)
    zonder product zou ik het apparaat echter niet gebruiken....hiemee wil ik zeggen dat er alternatieven zijn, ttz andere die venta je verkoopt...
    regelmatig zuivermaken is de boodschap, maar dat is 'n kleine moeite en kost gewoon wat water ...
    Nogal naief van opvatting .. als je lucht in huis 1 (EEN) schimmlespoor bevat per m3 dan ga je die in dat sopje mooi concentreren en dan heb je binnen de kortste keren een paar millioen schimmelsporen per cm3 .. je anti_whatever_middeltje in dat rioolwater gaat daar na verloop van (korte) tijd weinig aan veranderen .. je loopt dus vrolijk het risico dat je op korte tijd je huis omtovert tot een woonplaats met "sick building syndrome" of dacht je dat die schimmels en bacteriën braafjes in dat water bleven zitten ? ... om zeker te zijn zou je het ganse toestel bij iedere kuisbeurt eigenlijk tot in de kleinste naad moeten steriliseren of je hebt meteen terug een lekkere patogenencultuur zo gauw alles terug op gang komt ..

Comment

Re: venta airwasher ( Carola )

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht

bv:tea tree
      australisch wondermiddel en "first aid" in huis tegen alle infecties en zeeeer effectief tegen schimmels...
      voor de niet kenners google maar 'ns op "tea tree"...je zou versteld staan !

..
      ... heb ik gedaan : naast veel lovends toch artikelen gevonden waar gewezen wordt op het gevaar van "theeboomolie" voor de gezondheid: ... oestrogeen-imitator, kans op allergie en het bevordert de anti-biotica restistentie van verschillende bacteriën. Let op met zgn. "natuurmiddelen": deze kunnen net zo goed schadelijke lange termijn effecten hebben. In dit geval is er zelfs sprake van een mogelijk ban door de EU. De fabricanten van dergelijke natuurmiddelen zijn even goed "harde" jongens die gaan voor de winst en daarnaast niet eens gebonden zijn door de strenge kwaliteitsregels die gelden voor de reguliere farma-industrie (ook geen lieverdjes maar ja )
      'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Working...
      X