Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Telenet meter
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Telenet meter
Al jaren gebruik ik isp-monitor. Freeware en goed. Duidelijke statistieken en voor mijn jongens is het handig in hun gamen om te doseren. Iedere maand flirten ze met de 12Gb grens, maar gaan er niet over.
Ook met speed-testen, ping enz. Compact, zeer handig, nederlandstalig
Het ding zoekt je provider en kent de grenzen automatisch van uw abonnement.
Zie http://www.ispmonitor.beCanon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.
-
ik gebruik daar het telemonitor widget voor.
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
like.no.other
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk berichtTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk berichtPhotography helps people to see
-Berenice Abbott-
BD1050BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtIk had dit ook, maar spijtig dat dit zoveel in clear text uw inlog password van telenet zit door te sturen, om de gevens op te vragenPhotography helps people to see
-Berenice Abbott-
BD1050BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk berichtwat bedoel je daar juist mee?.
'k weet het leven is niet ideaal, iedere keer als je uw mail opvraagt, gebeurt dit ook. Maar dit is toch zo frequent niet als wat die widget doetTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtMijn excuses voor de ongegronde beschuldigingen ...... 'k zit ergens met een ander tooltje in mijn hoofd blijkbaar. Deze widget communiceert met telenet via https
bedankt voor het uitvissen !!As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
like.no.other
Comment
Comment