Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weekend met de klas + activiteiten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weekend met de klas + activiteiten

Hallo iedereen,

Met de klas (afgestudeerd juni 2007) waar ik drie jaar mee in Gent heb gezeten zijn we reeds vorige jaar in September op weekend mee geweest (kwestie van elkaar niet uit het oog te verliezen).

In mei gaan we reeds opnieuw een avontuurlijk weekend tegemoed, waar ik deze maal organisator (samen met nog iemand) van word. We zijn met ongeveer 12 personen en zullen deze maal richting Cap blanc Nez en Cap Gris Nez trekken.

Nu ben ik samen met mijn mede-organisator op zoek naar een spel die de Vrijdag in de wagens begint en de zondag in het huisje kan eindigen. M.a.w. een spel over meerdere dagen, die geschikt is voor ons, twintigers.

Er is wel één grote vereiste, en dat is dat er 3 groepen zullen zijn (3,3 en 4 pers.).

Nu dit is allemaal makkelijk praten, maar je moet een spel vinden, dus.. wie kan me helpen

groetjes,
    kurt
    ::| Verbeelding |::

Re: Weekend met de klas + activiteiten

zoektocht op gps

dat blijkt weer iets nieuws te zijn, dingen verstoppen , en dan met groepjes zoeken naar die dingen aan de hand van de gps coordinaten.

alleen moet dan iedereen een handgps hebben, en dat is wss niet het geval dus vergeet dit idee maaral
    Canon PowerShot A520 - Canon Eos 350D + efs 18-55mm + ultrasonic 28-105 + speedlight 420EX
    - gsm met ultra 0.3mp color camera(telt da nie mee soms? )

Comment

Ensceneer een misdaad. Geen moord hoor, maar diefstal van een... pannekoek, emmer zeewater of meer toepasselijk : box met zeevruchten.

Zoek de dader. Vindt de dader. Als beloning een gezellig zeevruchten festijn.
      Zomaar een idee.

Groetjes
      Skitch
      " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        Ensceneer een misdaad. Geen moord hoor, maar diefstal van een... pannekoek, emmer zeewater of meer toepasselijk : box met zeevruchten.

Zoek de dader. Vindt de dader. Als beloning een gezellig zeevruchten festijn.
        Zomaar een idee.

Groetjes
        Skitch
        en steek een mol in elke groep ,plezier en frustratie gegarandeerd !Maar je zal er wel sterker uitkomen ! google eens op groepspel of teambuilding

Comment

Working...
        X