Iemand een gokje gewaagd voor de 130?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goed gegokt?
Collapse
X
-
-
-
Re: Goed gegokt?
Geen commentaar. 'k Wil anoniem blijven.
Groetjes
Skitch
EDIT :
Wegens het grote aantal surfers dat de webstek van Euro Millions wil raadplegen, kunnen wij u uitsluitend de resultaten tonen van de trekking van vrijdag 8 februari 2008 vanaf 22u30.
Vanaf zaterdag 9 februari 's namiddags kunt u opnieuw de integrale website bezoeken."In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtYep! Als ik de enige winnaar ben dan schenk ik de brave leden elk 2000euro"In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtMag ik eens komen eten?
Heb je iets gewonnen ?
"In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk berichtKent iemand de uitslag? Is nog niet online te raadplegen.
Alvast bedankt
17
38
28
44
30
*1
*4
En er is een Belg bij.
Edit : 17 28 30 38 44 *1 *4
Weer iemand die gelukkig is met mijn 12€.........Last edited by Skitch; 9 februari 2008, 01:05."In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell
Comment
-
Comment