Tips en ervaring met een 5 MP gsm toestel gevraagd. 450 EUR wil ik eraan besteden, Ik wil er producten op een afstand van 2 a' 3 meter afstand mee fotograferen en doorsturen. Wie heeft er goede en slechte ervaring mee?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe GSM met geintegreerd fototoestel
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nieuwe GSM met geintegreerd fototoestel
Nieuwe samsung heeft een 3* optische zoom en 5 megapixel. Lijkt me niet slecht
Maar als het om niet meer is, dan objecten op 2-3 meter afstand te fotograferen, in goeie lichtomstandigheden. Zal eigenlijk iedere gsm van +2mp wel voldoen. Ik ben content van de camera in mijn nokia 6110 navigator, en die in mijn vriendin haar n73 doet het ook niet slecht, maar dan wel bij ideale lichtomstandigeheden. Bij slecht licht mag je het bij deze beide vergetenTo make your dreams come true, wake up
-
koop je een goed compact toestel van 300 € en een gsm van 150 €.
Ik heb er één van 3mb op mijn E-ten M700 maar gebruik dat nooit.mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
een camera in een gsm is en blijft voor mij niet meer dan een webcam-prulletje.
Geef mij maar een canonCanon PowerShot A520 - Canon Eos 350D + efs 18-55mm + ultrasonic 28-105 + speedlight 420EX
- gsm met ultra 0.3mp color camera(telt da nie mee soms?)
Comment
-
Ik las overlaatst nog iets van een fabrikant die, in plaats van een camera in een gsm te stoppen zoals iedereen doet, een gsm in een camera stopte. het zou dus betere beelden moeten opleveren, maar ik kan er niets meer over vinden, en weet dus ook niet of het nu qualitatief beter is of niet...|| Photography Blog ||
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Drooze Bekijk berichtIk las overlaatst nog iets van een fabrikant die, in plaats van een camera in een gsm te stoppen zoals iedereen doet, een gsm in een camera stopte. het zou dus betere beelden moeten opleveren, maar ik kan er niets meer over vinden, en weet dus ook niet of het nu qualitatief beter is of niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtNieuwe samsung heeft een 3* optische zoom en 5 megapixel. Lijkt me niet slecht
Maar als het om niet meer is, dan objecten op 2-3 meter afstand te fotograferen, in goeie lichtomstandigheden. Zal eigenlijk iedere gsm van +2mp wel voldoen. Ik ben content van de camera in mijn nokia 6110 navigator, en die in mijn vriendin haar n73 doet het ook niet slecht, maar dan wel bij ideale lichtomstandigeheden. Bij slecht licht mag je het bij deze beide vergeten
Het heeft een geode beeldstabilisator en bovendien valt het wel
mee met dat filmen in iets donkere ruimte.
Alleen het blijft wel een mobieltje en hoge eisen moet men niet
stellen aan dit soort toestellen.
Comment
-
Indeed, men moet geen te hoge eisen stellen. Maar om op een webpagina te zetten, of filmpjes op youtube te zetten, voldoen die gsm's meer dan genoeg. Het voordeel van een gsm is, dat je die altijd bij hebt (tijdens de werkuren toch)
To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Samsung G800 heeft 3 maal optische zoom.
En de Viewty van LG? Iemand ervaringen? Die heeft ook 5 MP en flash plus AF of manueel scherpstellen,...
Als de prijzen meevallen, waarom niet?
Mijn vriendin loopt met het Samsung compactje rond, en een Nokia GSM. En dan heeft ze nog een iPod nano met FMtuner ook.
Ik heb zelf een Samsung telefoon met microSD, radio en rotte camera, plus een pda.
Als iemand erin slaagt om voor een doenbare prijs een toestelletje te maken waarmee ik kan telefoneren, agenda beheren, radio luisteren, mp3's afspelen EN een ietwat deftig fotooke trekken... direct verkocht.Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk berichtAls iemand erin slaagt om voor een doenbare prijs een toestelletje te maken waarmee ik kan telefoneren, agenda beheren, radio luisteren, mp3's afspelen EN een ietwat deftig fotooke trekken... direct verkocht."I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Nog wat wachten, de 8 megapixel komt eraan
To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Tja... de Sony's zien er niet slecht uit, de G900 en de Xperia X1 dan.
De eerste met die 5 MP, 2592х1944 pixels, autofocus, image stabiliser, video, flash; secondary videocall camera
De andere met 3.2MP, 3X digital zoom, AF, flash.
Dit jaar nog uit normaal gezien. Nu ja. Misschien effe zien wat Samsung daar tegenover zet en eerst mijn Sigma 150mm 1:2.8 Macro en zo in huis halen dit jaar.Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
Comment