Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Absolute Leeftijd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Absolute Leeftijd

absolute leeftijd ?? .. moest die er zijn dan hadden we op het labo zeker het gen gevonden dat ervoor codeerd .. sorry niets gevonden .. filosofie is mooi maar wat krijg je er voor ..
    ver(be)wonderingsleeftijd voor de inventiviteit en structuren in/van de natuur : 15j
    gecumuleerde leeftijd door vergaring van kennis : +- 500j
    etc etc ..

Comment

De absolute leeftijd: 0!
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

'k Ben 58,'k voel me 38 en als ik morgen sterf........zou ik 98 zijn.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
          Hij is gewoon een bekende schrijver van het nederlandse taal.

Dit term bestaat al
          Ik denk dat Mulish dit niet zo graag zou lezen...

Het is de nederlandse taal en het is die of deze term

Mvg,
          Frederic

Comment

hoe oud je bent...?
            Toon Hermans heeft ooit iets geschreven, maar ik vind het nergens meer terug ....
            als iemand de tekst heeft of nog beter het stukje conference zou ik heel dankbaar zijn....
            vermits er toch nogal wat oudere knakken zitten zullen ze het waarschijnlijk nog herkennen...ik probeer het 'n beetje te vertellen, belange niet woordelijk, maar de moraal zal zeker bij de meeste zijn blijven hangen....

het gaat ongeveer als 't volgt:
            - als je 12j bent kijk je op naar je vader en dat is je groot vb/afgod...je wilt ook zo zijn.
            - ben je 18j dan wil je beter en sterker als je vader zijn en bewijzen dat je alles beter kan...(respect is er nog niet echt)
            - ben je 25j (en je staat zgz op je eigen benen) dan begin je te twijfelen of je vader, vroeger niet 'n beetje gelijk had....
            - ben je 35j ...m'n vader was toch niet zo dom, hij had vaak gelijk...(maar je zal het niet toegeven)
            - ben je 45j en je hebt problemen, zeg je: "leefde mijn vader nog maar, die had mij zeker kunnen helpen..."

tis echt 'n beetje wat ik me nog vaag kan herinneren van die tekst, maar hij kon dat af en toe gewoon ergens tussen gooien en dat is mij toen altijd bijgebleven en nu, op mijn leeftijd, heeft dat nog meer betekenis omdat ik het zelf meegemaakt heb...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              ik ben misschien 'n cultuurbarbaar, maar ik kan netzo makkelijk hetzelfde zeggen van andere....
              iig, mijn vrouw verslindt boeken en kent die kerel ook niet...mijn dochter die licenciaat is ook niet....
              eerlijk gezegd heb ik het altijd zonder zijn bestaan weten te redden....
              hij zal dan imo weinig origineel zijn geweest, "me gedach", zou boma zeggen(die ken je toch he...)
              'tja jong in Libelle of Dagallemaal heeft 'em niet geschreven hoor...
              Zeker dat ze geen dokter's romannekes aan 't lezen is? Als dat zo is moet ge vrouw een beetje meer swanjeren hoor...
              Licenciaat zijnde betekent niet dat je alles weet...
              Dat we ze nog lang mogen "trekken".
              Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                'tja jong in Libelle of Dagallemaal heeft 'em niet geschreven hoor...
                Zeker dat ze geen dokter's romannekes aan 't lezen is? Als dat zo is moet ge vrouw een beetje meer swanjeren hoor...
                Licenciaat zijnde betekent niet dat je alles weet...
                lees eerst alles voor je 'n antwoord geeft...
                achter zo'n bekrompen mening zal ik ook 'n paar vette smilie's zetten....
                meer is me dat imo niet waard...

Comment

lees eerst alles voor je 'n antwoord geeft...
                  achter zo'n bekrompen mening zal ik ook 'n paar vette smilie's zetten....
                  meer is me dat imo niet waard...
                  Ooit al van scarcasme gehoort?
                  Als jouw antwoorden zelf ook niet scarcastisch bedoeld waren, dan heb ik je verkeert verstaan...

BTW, geen idee over welke mening je het hebt...
                  Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                  Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Als jouw antwoorden zelf ook niet scarcastisch bedoeld waren, dan heb ik je verkeert verstaan...
                    Hier zitten volgens mij een paar "absolute fouten" in.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Hier zitten volgens mij een paar "absolute fouten" in.
                      tja, wie is hier de barbaar....

Comment

ik doe dit voor mijn vrouw en m'n dochter die je negatief be(voor)oordeeld.

mij mag je rustig je mening zeggen, maar als het om m'n vrouw gaat dan moet ik ff reageren

plak jij de schrijvers erop...zonder te googelen
                        lijmen, het been...
                        kaas...heeft ze de 1ste prijs boekbespreking antwerpen 1967 gehad...
                        de muur ...
                        het gevaar...
                        oorlog en vrede...
                        mein kampf...
                        anne franck....
                        de kleine prins of le petit prince...
                        De muur, Het gevaar, De vijand, De croton...
                        da vinci code...
                        om er maar enkele te noemen. @ 123, wie zijn de schrijvers...?

en nog ne hele hoop boeken in het frans, vermits ze perfect tweetalig is...plus engels
                        zijn dat dokters/station romannekes...?
                        kdenk dat je nog 25jaar moet lezen voor ze in te halen...ik moet ze echt niet "swanjeren" hoor
                        ze leest ook de dagallemaal, want iemand die veel leest, leest meestal alles wat ze in haar handen krijgt, ik lees alleen de programmagids

ik ben msn 'n cultuur barbaar omdat ik alleen in 3 talen technische boeken lees...ik lees dus geen romans.
                        maar, ik moet wel geen nederlandse handleiding vragen van eender welk toestel, want ik lees die meestal eerst in 't engels of duits, omdat de NL
                        vertalingen meestal niet juist zijn...net zo gelijk ik met XP pro UK werk en typ op qwerty toetsenbord...

Comment

mij mag je rustig je mening zeggen, maar als het om m'n vrouw gaat dan moet ik ff reageren

lijmen, het been...
                          de muur ...
                          het gevaar...
                          oorlog en vrede...
                          mein kampf...
                          anne franck....
                          da vinci code...

en nog ne hele hoop boeken in het frans, vermits ze perfect tweetalig is...plus engels
                          kdenk dat je nog 25jaar moet lezen voor ze in te halen...ik moet ze echt niet "swanjeren" hoor
                          ze leest ook de dagallemaal, want iemand die veel leest, leest meestal alles wat ze in haar handen krijgt, ik lees alleen de programmagids

ik ben msn 'n cultuur barbaar omdat ik alleen in 3 talen technische boeken lees...ik lees dus geen romans.
                          maar, ik moet wel geen nederlandse handleiding vragen van eender welk toestel, want ik lees die meestal eerst in 't engels of duits, omdat de NL
                          vertalingen meestal niet juist zijn...net zo gelijk ik met XP pro UK werk en typ op qwerty toetsenbord...
                          Ik snap het waarom van deze post niet...
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                            Ik snap het waarom van deze post niet...
                            misschien 'ns ff naar boven scrollen...kan helpen...

Comment

lijmen, het been...
                              de muur ...
                              het gevaar...
                              oorlog en vrede...
                              mein kampf...
                              anne franck....
                              da vinci code...

Jammer dat ik nu moet zwijgen...
                              Ben wel blij dat er een Limburger bij is.
                              't Is niet Jos van Diepenbeek
                              Maar het scheelt echt niet veel.
                              En zonder Dolf zou Anne nooit beroemd zijn geworden.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Jammer dat ik nu moet zwijgen...
                                Ben wel blij dat er een Limburger bij is.
                                't Is niet Jos van Diepenbeek
                                Maar het scheelt echt niet veel.
                                En zonder Dolf zou Anne nooit beroemd zijn geworden.
                                je hoeft niet te zwijgen...waarom wel..?
                                Jos is van Zonhoven, niet te geloven he...

Comment

Working...
                                X