Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afstandbediening auto radio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afstandbediening auto radio

Ik heb pas een nieuwe autoradio "Sonny" gekocht.
    Kan er iemand mij vertellen waarom er een afstandsbediening bij is.
    Ik snap echt niet waarom dat ding erbij is.
    Mij auto is een tweezittertje en de radio staat vlak voor mijn neus.
    Als de sleutel v/d auto eraf is kan dat ding ook niet spelen.

Re: Afstandbediening auto radio

Om vanop afstand te bedienen zeker

Ik zou het ook niet weten maar misschien handig als de autoradio speelt en je bent buiten de auto aan het werk, picknicken, ...
    Of als je een grote auto hebt

Comment

is dat geen bediening voor op het stuur?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
        is dat geen bediening voor op het stuur?

Dat ding is 10cm X 4cm.
        Ik moet mijn leesbril opzetten om te kunnen lezen wat er op die domme knopjes staat.
        Snap het niet, maar.... misschien kan ik mijn "buren" in de file er een beetje mee ambeteren als ze dezelfde radio hebben?
        (ambeteren = lastig vallen)(voor de NL ders)

Comment

Lol, in de file wat op knopjes drukken, en als je ziet dat er enen begint te vloeken. Dan weetje dat hij dezelfde autoradio heeft
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Zo'n afstandsbediening wordt gebruikt om te testen hoeveel decibels de geluidsinstallatie maakt zonder dat je je trommelvliezen beschadigt.

Er worden zelfs wedstrijden gehouden, en de grootste lawaaimaker kan er prijzen mee winnen.

Die auto's hebben meestal geen bagageruimte meer...

Als je een heel grote auto hebt, en de kinderen zitten helemaal achterin, dan kan je die de afstandsbediening geven.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

[QUOTE=Black B@ndit;1727195]
              Zo'n afstandsbediening wordt gebruikt om te testen hoeveel decibels de geluidsinstallatie maakt zonder dat je je trommelvliezen beschadigt.
              Er worden zelfs wedstrijden gehouden, en de grootste lawaaimaker kan er prijzen mee winnen.

Dat lijkt mij de enige juiste reden, daar was ik zelf nooit opgekomen.
              Ik eens gaan "zien" naar die wedstrijden.
              (Effe helpen misschien?)
              Dank u hoor.
              Mvg.
              Last edited by Hemiksem; 28 januari 2008, 17:34. Reden: Foutje geschreven

Comment

In mijn truckerstijd was zo'n afstandsbediening zeer handig. Vooral als ik in de passagierszetel mijn boterhammetjes aan 't opeten was, of als ik in mijn cabinebed lag.
                Als je niet eens een achterbank hebt om op te vrijen, dan is dit écht wel een overbodig apparaatje.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  Lol, in de file wat op knopjes drukken, en als je ziet dat er enen begint te vloeken. Dan weetje dat hij dezelfde autoradio heeft
                  Maar die kan ook op zijn knoppekes drukken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                    Maar die kan ook op zijn knoppekes drukken
                    Dan gaat die zien, dat jij ook in jouw auto zit te vloeken
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

[QUOTE=Hemiksem;1727211]
                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Dat lijkt mij de enige juiste reden, daar was ik zelf nooit opgekomen.
                      Ik eens gaan "zien" naar die wedstrijden.
                      (Effe helpen misschien?)
                      Dank u hoor.
                      Mvg.
                      db Drag
                      Zo heet het en het is idd zoals Black Bandit vertelde, radio op pauze en de microfoon erin en deuren dicht.
                      Dan buiten op play drukken, ff een brom en das alles

Maar of 99.9% van de mensen die geen vrachtwagen hebben en niet meedoen aan de db wedstrijden ook wat hebben aan een afstandsbediening ??

Ik gebruik hem wel altijd, mijn Polo G40 heeft nl een veerweg van max 5cm.
                      Als je dan aan het rijden bent hobbel je nogal en dan is het gokken waar je op drukt als je de radio zelf wil bedienen

Greetz rich
                      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Dat is bijgeleverd om in de zomer naar ene zijne kop te smijten als hij lastig doet en zijn raampje open staat.

Niet elke bestuurder heeft lange armen en niet elke autoradio staat even dicht bij de bestuurder ... in sommige situaties zou je er "eventueel" iets mee kunnen zijn.
                        Er zijn anders ook mensen met een mobilhome of caravan (Sleurhut voor de Hollanders).
                        Niet verplicht om dit te gebruiken hé ...
                        En koop in het vervolg een Sony, die zijn iets beter dan Sonny.
                        Last edited by VerSeg; 29 januari 2008, 12:25.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Working...
                        X