Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motorrit 2008 + fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Motorrit 2008 + fotografie

Hoi,

Ziet er iemand het zitten om een tour te organiseren voor motorrijdende BD-ers? Ik wil eventueel wel helpen organiseren.

Sven

Re: Motorrit 2008 + fotografie

Als ik meemag en meekan zie ik dat zeker wel zitten...

Ik zou al eens beginnen met een datuumpje prikken...
    http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
      Ik zou al eens beginnen met een datuumpje prikken...
      Alsook de omgeving waar dit zou plaatsvinden ...
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Datum & plaats: voor mij is het eender, maar enkel bij goed weer. Kennen jullie goede routes van +/- 250km met vertrek vanuit Antwerpen?

Sven

Comment

Groepsrijden gaat best met max. 5-6 personen. Bij meer deelnemers moeten er ook meer groepen zijn. In " Avontuurlijke Motortrips langs de noordzee" door Joris Gijsen, staat bvb een route "Toeren langs de exotische opaalkust". Deze route vertrekt van de zeedijk van Bray-Dunes en gaat over Dunkerque, Calais, Cap Blanc en Gris Nez naar Boulogne-Sur-Mer. Afstand 110 km enkele reis. Brau-Dunes, het noordelijkste Franse badstadje, ligt redelijk dicht bij de Belgische grens. Mooie route, en het bespaart heel wat tijd om zelf een route uit te stippelen. Er bestaat heel wat literatuur en routes die je in een bibliotheek of via motosites kan downloaden op je Garmin gps.
          Als het ergens in mijn agenda past, ga ik ook mee, mooi weer of niet. ( ge zijt "Motard" of ge zijt het niet, kijk maar naar mijn nick )
          The problem of the male brain:
          On the left side, there's nothing right.
          On the right side, there's nothing left.

Comment

Working...
          X