Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Dat zou je eigenlijk aan Peter moeten vragen.
Ik denk dat de software dan allerhande zaken schikt, zuivert en archiveert. Net zoals het backups maken, defragmenteren en archiveren op een gewone PC.
Dan is het forum enkel beschikbaar voor de 'iets-meer-betalende-leden'
Het kwaad is geschied....
Wat jarenlang een groot geheim was is nu aan het licht gekomen.
De 'iets-meer-betalende-leden' kregen hiervoor de beruchte
"by time BD-Verifyer".
Voor de niet 'iets-meer-betalende-leden' heb ik hier een foto online
geplaatst van het betreffende toestel.
Het gebruik is vrij eenvoudig:
1. toestel verbinden, via USB, met de pc
2. druk M1 en voer de tijd in; dit is steeds 03:30
3. druk vervolgens op M2 en voer uw persoonlijke 'iets-meer-betalende-leden'-code in.
4. druk dan op OK
Jama Lut dat zal dan zijn voor 2009...
De lidkaarten van 2008 passen niet in de gleuf.
De kaarten zijn ongeveer 6mm te breed
't Is daarom dat er wordt gewerkt met die speciale code.
Of het moet zijn dat tegen komende vrijdag (morgen)
de nodige aanpassingen kunnen uitgevoerd zijn.
Ik heb uit goede bron vernomen dat de verwerking en de verzending
van de lidkaarten is verplaatst van woensdag(gisteren) naar morgen vrijdag.
Alles onder voorbehoud natuurlijk
Wat gebeurt er elke nacht waardoor steeds om 03u30 het forum even niet beschikbaar is?
't Is wel beschikbaar hoor. Alleen is het moeilijk bereikbaar, waardoor je de indruk krijgt dat 't niet bereikbaar is. Rond dat uur lopen de dagelijkse backups, en gezien de groei van 't forum neemt dat nogal resources weg van de machine.
In het begin hadden we zelfs 2 backups per dag (ook nog een'tje in de namiddag), maar daar zijn we al even vanaf gestapt.
Met de nieuwe machine welk er binnenkort aankomt, nemen we ook een andere manier van backups maken in gebruik. Dan moet de hinder ook een pak minder zijn (of onbestaande).
Comment