Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met DVD recorder (dringend)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• probleem met DVD recorder (dringend)

hallo,

ik heb een vraagje i.v.m. mijn DVD recorder. ik heb mijn DVD recorder nu enkele jaren, maar sinds eergisteren heb ik het probleem dat ik alle eerder opgenomen programma's niet meer kan bekijken, ze staan er nog op, maar bij het preview beeldje is het gewoon een zwart scherm, i.p.v. een afbeelding van het opgenomen programma... als ik dan op het programma klik, om het te bekijken, loopt mijn DVD recorder helemaal vast, en moet ik hem opnieuw opstarten. ik kan dan ook kijken naar hoeveel ruimte ik nog over heb op mijn harde schijf, en daar staat dat die nog bijna helemaal vol staat... maar er staan zo'n 60 opnames op, dus kan die niet meer vol staan. en verwijderd kunnen ze ook niet zijn, want dan is het icoontje van het opgenomen programma ook weg. als ik nu programma's opneem, werkt alles terug goed, maar de overige 60 programma's/film's die ik heb opgenomen (waarbij enkele die ik nog niet heb gezien), kan ik niet meer bekijken...
    info.. mijn DVD recorder is een Liteon LVW-5045 (HDD + DVD Recorder).
    is er iemand die mij kan helpen? sorry, maar het is redelijk dringend...

alvast bedankt :worship:

mvg

Re: probleem met DVD recorder (dringend)

Al eens geprobeerd een opname naar DVD over te zetten?
    Vreemd probleem in ieder geval!
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

Comment

ja, heb ik al geprobeerd, maar als ik dit probeer, loopt hij ook helemaal vast, net zoals ik een programma wil afspelen. dit is een zeer vreemd en vervelend probleem. ik heb ook al eens een e-mail gezonden naar het bedrijf, maar ik krijg geen antwoord terug.

Comment

sorry, maar weet niemand hier raad mee? ik zou zeer dringend mijn programma's terug willen...
        bedankt

Comment

misschien moet je de firmware updaten
          De LiteOn LVW-5045 hdd+dvd-recorder kost slechts 430 euro en kan toch tot 198 uur tv-programma's opnemen. Is dit een kat in een zak of de eerste goede betaalbare digitale videorecorder met harde schijf? - Pagina 4

hier meer erover ..

als je al eens googeld vind je wel wat ..misschien eens proberen met de stekker uit het stopkontakt en die enkele minuten nadien weer opstarten
          Last edited by Fabbe; 20 januari 2008, 13:50.

Comment

bedankt, maar ik raak niet op de site waar de firmware staat:
            Firmware 1.93 -->

en ook niet op deze met de uitleg hoe ik ze moet branden en updaten:
            Uitleg hoe je de firmware kunt branden en updaten :

Comment

Working...
            X