Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderzoek Universiteit Maastricht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onderzoek Universiteit Maastricht

Beste BD-ers

Middels dit bericht zou ik jullie graag om een gunst willen vragen. Sinds 4 maanden ben ik bezig met een scriptie onderzoek om mijn Master opleiding aan de Universiteit Maastricht af te ronden. Nu ben ik in een fase aanbeland waarin ik daadwerkelijk onderzoek ga doen. Daarvoor heb ik respondenten nodig en vandaar dit verzoek aan jullie om mee te werken aan mijn onderzoek.

Het onderzoek gaat over een onderwerp waar jullie zeker enige ervaring mee hebben: het bezoeken en deelnemen aan een (fotografie)forum.

Wat houdt het onderzoek in:

Er zal een interview van omstreeks 45 minuten plaatsvinden, waarin ik jullie graag wil vragen naar jullie ervaringen en meningen naar aanleiding van jullie deelname aan een fotografie forum. Dit interview kan op 2 manieren plaatsvinden: face-to-face onder het genot van een kopje koffie, maar ook telefonisch (telefoon of skype). Wanneer je deelneemt aan het onderzoek worden je mening en ervaringen zeer op prijs gesteld. Vanzelfsprekend blijft je volledig anoniem en wordt alle informatie vertrouwelijk behandeld.

Jullie deelname is erg belangrijk voor mij, aangezien het in doorslaggevende mate de kwaliteit van mijn onderzoek bepaalt. Daarom dan ook, zal deelname beloond worden met een kleine attentie.

Wanneer je geïnteresseerd bent of vragen hebt over mijn onderzoek, contacteer mij alstublieft middels een PB of mail naar: j-.schoffelen@student.unimaas.nl.

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking,

Jordi Schoffelen
    Bekijk ook de platen op: www.dimassimo.nl
Working...
X