Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen en filmen samen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen en filmen samen.

    Ik was aan het overwegen een Oregon ATC2K videocameratje op mijn lens te monteren.
    Zo zou ik dan kunnen fotograferen en filmen te samen.
    Maar ik twijfel wat over de beeldkwaliteit van de ATC2K.
    Het zou voor sportopnamen dienen. (MX - Snowboarden)
    Ik weet dat ik ooit eens een videocameratje heb gezien waar een soortgelijk cameratje als de ATC2K bij zat.
    Is er iemand die betere oplossingen kent ?

    Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

  • #2
    Re: Fotograferen en filmen samen.

    Niemand met ervaring op dit gebied ?
    Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen en filmen samen.

      nee, ik ook ni......

      Comment


      • #4
        Re: Fotograferen en filmen samen.

        als je twijfelt over de beeldkwaliteit, je vindt genoeg filmpjes op youtube hoor...


        maar of je goede resultaten gaat krijgen, dat weet ik niet, je zit immers zonder optische zoom, en die komt wel eens van pas bij sporten...
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Fotograferen en filmen samen.

          De filmpjes op youtube en de filmpjes op de site van de ATC2K zelf heb ik al gezien.
          Vandaar dat ik twijfel en dus andere oplossingen zoek.
          Misschien had er hier al iemand al ervaring mee he.
          Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

          Comment

          Working...
          X