Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belachelijke prijs geheugen apple

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belachelijke prijs geheugen apple

Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
    Trouwens die interne disk vervangen zou zelfs niet zo heel moeilijk zijn.
    Hallo kroket, ik ben redelijk gewoon om met hardware te werken (van mijn mac mini heb ik oa zelf de harde schijf en geheugen vervangen, en heb al redelijk wat pctjes zelf geassembleerd) maar van een imac zou ik er zelf toch niet aan beginnen. geen zin om ruim 2000 eur te verknallen...
    klik hier maar even voor de handleiding om uw imac te openen
    Last edited by kurrywurry; 10 januari 2008, 13:12.
    Happy to be a MACcie
    Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurrywurry Bekijk bericht
      ... Ik heb die aangekocht, de twee enkele gigjes er uit en de twee dubbele gigjes er in en werkt perfect voor 110 eur + BTW ...
      ... maar van een imac zou ik er zelf toch niet aan beginnen.
      hoe heb je dan die ram-latjes vervangen?

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht

mm
        Die zitten gewoon van onder, daarvoor moet je het tft panel niet losmaken. Daar kun je als leek gewoon aan.
        To make your dreams come true, wake up

Comment

zie hier
          Alleen niet vergeten je imac op een doek te leggen, om er zeker van te zijn dat je geen krassen in de glasplaat maakt
          Last edited by kurrywurry; 11 januari 2008, 10:22.
          Happy to be a MACcie

Comment

bedankt hoor! heel informatief ...
            als ik ooit een imac koop weet ik alvast wat gedaan

kun je zo'n bootcamp trouwens ook draaien op een 17" imac core2duo?
            (die vorige, witte versie dus) 'k zu me eventueel een refurbished of 2dehands kopen ...

mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

bedankt hoor! heel informatief ...
              als ik ooit een imac koop weet ik alvast wat gedaan

kun je zo'n bootcamp trouwens ook draaien op een 17" imac core2duo?
              (die vorige, witte versie dus) 'k zu me eventueel een refurbished of 2dehands kopen ...

mm
              Ja hoor - op alle intels.
              De witte hebben naar het schijnt trouwens een beter scherm dan de alu's.

Comment

Hallo kroket, ik ben redelijk gewoon om met hardware te werken (van mijn mac mini heb ik oa zelf de harde schijf en geheugen vervangen, en heb al redelijk wat pctjes zelf geassembleerd) maar van een imac zou ik er zelf toch niet aan beginnen. geen zin om ruim 2000 eur te verknallen...
                klik hier maar even voor de handleiding om uw imac te openen
                Ik had ergens nen how to guide gezien op macrumors en volgens die gast was het nie overdreven moeilijk.
                Maar da neemt nie weg dat het bij mij ook met zweet op het voorhoofd zou zijn zenne !!!
                maar ik wil het gerust eerst op die van u komen uittesten

G

hier is nen guide btw
                Last edited by Grf; 11 januari 2008, 14:50.
                As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
                  Volgend de laatste geruchten is Apple serieuze inspanningen aan het leveren om die schermen van de laatste Imacs te herzien. Weet echter niet meer waar ik het gelezen heb..
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Verdorie (oeps) ik hoop dat er een handige Macfan in mijn buurt woont. Hier durf ik zelf niet aan beginnen. Het is nu nog niet nodig, maar in de nabije toekomst wel...
                    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                      Verdorie (oeps) ik hoop dat er een handige Macfan in mijn buurt woont. Hier durf ik zelf niet aan beginnen. Het is nu nog niet nodig, maar in de nabije toekomst wel...
                      begrijp me nie verkeerd, ik ben hier dan wel heel stoer aan't verkondigen dat het allemaal niet zo moeilijk is maar ik zou der ook nie zomaar aan beginnen zenne !

ik zou trouwens vooral schrik hebben om stof onder het glas te krijgen

hier is de macrumors thread ook
                      I've reformatted and posted this procedure with pictures on my web site. If you want to print it that format may be better printed than this thread. With web.mac.com going away, pics are gone from this thread. It is under "Tech Articles". OctoMac While this procedure is not for the faint...
                      Last edited by Grf; 11 januari 2008, 15:05.
                      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                      like.no.other

Comment

Om deze reden koop ik mijn Mac's nooit in een officiële Mac winkel zoals Switch. De harde schijven en geheugen uitbreiding die ik bij mijn MacPro besteld heb (bij Sagam) zijn aan de normale marktprijzen gerekend, niet aan de absurde Apple prijzen. Dat scheelt een flink pak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
                          begrijp me nie verkeerd, ik ben hier dan wel heel stoer aan't verkondigen dat het allemaal niet zo moeilijk is maar ik zou der ook nie zomaar aan beginnen zenne !

ik zou trouwens vooral schrik hebben om stof onder het glas te krijgen

hier is de macrumors thread ook
                          http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=350120
                          Ik heb het dan alleen nog maar over de ram-latjes vervangen...ik ken daar zoveel van als van babysokjes breien
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Om deze reden koop ik mijn Mac's nooit in een officiële Mac winkel zoals Switch. De harde schijven en geheugen uitbreiding die ik bij mijn MacPro besteld heb (bij Sagam) zijn aan de normale marktprijzen gerekend, niet aan de absurde Apple prijzen. Dat scheelt een flink pak.
                            Ik heb de mijne wel in de switch gekocht, omwille van de twee jaar standaard garantie en de zeer goede service. maar de latjes heb ik er wel zelf in gestopt.
                            Een grotere harde schijf plaatsen doen ze zelf ook niet, ze bestellen er één met een grotere schijf, dus moet je er even op wachten (ik moest ong 4 weken wachten) Steken ze er bij sagam wel zelf één in?
                            Happy to be a MACcie

Comment

Een grotere harde schijf plaatsen doen ze zelf ook niet, ze bestellen er één met een grotere schijf, dus moet je er even op wachten (ik moest ong 4 weken wachten) Steken ze er bij sagam wel zelf één in?
                              Ja hoor, ik heb dan later nog één bijgekocht en er zelf ingestoken, zo moeilijk is dat nu ook niet.

Comment

Klopt wel voor de 20" schermen, maar klopt niet voor de 24".
                                Bij deze laatste is de kwaliteit zelfs beter dan de witte (24" gebruikt andere grafische kaart)

Comment

Working...
                                X