Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wooohooo de nieuwe Mac Pro is uit ** en de Macbook Air ook !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wooohooo de nieuwe Mac Pro is uit ** en de Macbook Air ook !!

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
    Idem hier, knap design, maar geen dvd-schrijver en maar 80gb en maar 1 usb-poort en geen DVI-poort, das wel jammer.
    En waarom is dit jammer?

Dit ding is gemaakt voor onderweg. Als je thuis zit hang je er een externe harde schijf aan.Wanneer je een echt een CD/DVD lezer/schrijver nodig hebt koop je die knappe externe Superdrive (of je gebruikt de CD/DVD speler van andere computer).
    En ik heb echt nog nooit meer dan 1 USB-poort gebruikt onderweg... En als dat toch nodig is koop ik voor 10€ een usb-hubje...

Oh, en een DVI-poort zit er wel in.

Wil je echter al deze dingen in 1 notebook, dan koop je een "gewone" MacBook...

Enige echte nadeel voor mij (buiten de prijs, al lijkt die gerechtvaardigd voor zo'n lichtgewicht) is dat je er geen FireWire op kan aansluiten.
    Flickr! :: Blog
    Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

Comment

ik begrijp wel dat een product dat zich nog in de introductiefase bevind duur is , maar € 1800 vind ik wel een beetje over the top.

Laten we hopen dat na verloop van tijd de prijs wat daalt en er een upgrade wordt doorgevoerd. Ander vrees ik er een beetje voor dat de MBA gaat floppen.

Het "ziet" er wel een geweldig toestel uit met HEEL veel groeipotentieel. Ik denk wel dat dit een ommekeer in het notebook segment zal worden en we in de toekomst meer meer dunne draadloze toestellen zullen vinden. Apple geeft de aanzet nu aan hun en andere fabrikanten om verder te innoveren.
      Mvg,
      Marijn

My Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
        geen DVI-poort, das wel jammer.
        Er zit een micro dvi poort op waar je een adapter voor kan hebben naar dvi, vga en rgb
        Happy to be a MACcie
        Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Working...
        X