Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eeuwige roem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eeuwige roem

    Wie heeft hier vandaag de eerste aflevering van Eeuwige roem gezien?
    Ik heb die net gezien en kijk nu al uit naar de tweede aflevering. Zoals steeds met Bruno Wynendaele is het op een prachtlocatie die prima in beeld is gebracht.

    Ook zijn onze ex-sporters nu eens op een andere manier in beeld. Het vat echt op dat iedereen toch nog in behoorlijke conditie verkeerd. Een kwaliteitsproduct

  • #2
    Re: Eeuwige roem

    Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
    Wie heeft hier vandaag de eerste aflevering van Eeuwige roem gezien?
    Ik heb die net gezien en kijk nu al uit naar de tweede aflevering. Zoals steeds met Bruno Wynendaele is het op een prachtlocatie die prima in beeld is gebracht.

    Ook zijn onze ex-sporters nu eens op een andere manier in beeld. Het vat echt op dat iedereen toch nog in behoorlijke conditie verkeerd. Een kwaliteitsproduct
    Hahaha... ik heb vijf minuten gekeken
    Oude wijn in nieuwe zakken Twizter.
    Elke zender heeft zo'n gelijkaardig programma...
    Van het eten van wormen tot onder elektrisch geladen draden kruipen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Eeuwige roem

      ja, origineel is het niet maar je had toch iets langer dan 5 min moeten kijken. Ja, het begon spectaculair maar dan was het toch weer "down to earth". Ik kan het smaken in elk geval.

      Comment


      • #4
        Re: Eeuwige roem

        Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
        ja, origineel is het niet maar je had toch iets langer dan 5 min moeten kijken. Ja, het begon spectaculair maar dan was het toch weer "down to earth". Ik kan het smaken in elk geval.
        Het is jou gegund hoor.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment

        Working...
        X