Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HIV: THe Gift

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HIV: THe Gift

    HIV: THe Gift
    http://www.documentaire.nl/doc.asp?oId=751


    Kan dit?

  • #2
    Re: HIV: THe Gift

    [Mod off] Is het niet beter om foto's te gaan maken i.p.v. deze zever te verspreiden?
    Dit is toch nog een fotoforum voor jou mag ik hopen?

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: HIV: THe Gift

      Beste CHP,
      U bevind zich op de verkeerde gedeelte van BD forum.
      In chitchat kan men alles posten.

      Comment


      • #4
        Re: HIV: THe Gift

        Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
        Beste CHP,
        U bevind zich op de verkeerde gedeelte van BD forum.
        In chitchat kan men alles posten.
        Dan zou ik toch maar de forumregels er eens op nalezen
        http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=152206
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: HIV: THe Gift

          Ok,
          Wat mij betreft mag u dit topic verwijderen

          Comment


          • #6
            Re: HIV: THe Gift

            Waarom niet?
            Wat wil je eigenlijk bereiken met je vraag? Maatschappelijke discussies zijn namelijk op BD niet toegestaan en je vraag komt wel zo over nu.
            Als je graag over maatschappelijke issues wilt praten dan kun je daar beter een meer passend forum voor zoeken, BD is namelijk niet het geschikte forum voor dit soort discussies.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #7
              Re: HIV: THe Gift

              Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
              Kan dit?
              't Is geen hoax voor zover ik weet.
              Veel mensen met HIV kunnen trouwens een vrij "normaal" leven leiden dankzij de huidige medicatie, waardoor de mensen minder bang zijn van het virus dan pakweg 10 jaar geleden. Het blijft echter wel een ongeneeslijke ziekte.

              Of dit nu een maatschappelijke discussie is, daar zal de gepaste mod wel over oordelen.
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

              Comment


              • #8
                Re: HIV: THe Gift

                Wat is hier nu weer maatschappelijk aan ? Een paar gasten die een kick krijgen door het aids virus gaan op te zoeken.... Er zijn mensen die vrijwillig russische roulette spelen ook..... Ieder diertje zijn pleziertje, als die mensen daarmee nu gelukkig zijn, wie zijn wij om daarover te oordelen
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Re: HIV: THe Gift

                  Pfff, HIV heeft al nauwelijks of niets met AIDS te maken (zoek eens op AIDS hoax en bekijk wat filmen, je zal er *ook* zeer zinnige dingen uit bijleren , want ik zeg niet dat dat allemaal waar is, dat is nooit het geval [dikwijls nog minder uit officiële bronnen]), en als het zo zou zijn, de oplossing is in 1990 al in de kiem gesmoord..., zoals dat gaat met alle iets te straffe oplossingen in de medische wereld.

                  Notabene ontdekt door de "echte wetenschappers" Kaali and Lyman. Als je wat rondzoekt kan je het patent en het originele artikel nog wel vinden. Ik heb het toch ooit gezien.

                  Franklin Roosevelt knew of the Pearl Harbor at least attack 6 weeks before it happened. I had first hand telephone conversations with retired Navy officer Duane Whitlock before he passed away in which he told me that he was part of the Navy decoding team that deciphered the Japanese code in the late 1930s. He was part of the group that intercepted the Japanese transmissions that indicated their battle group was going to attack Pearl Harbor and he was present when this information was relayed to upper Navy brass. This was at least six weeks before the attack.


                  much effort has been expended to suppress this Kaali and Lyman 1990 discovery at the Albert Einstein College of Medicine in New York City. For example, Dr. Bob Beck found that the text of the March 1991 Washington DC AIDS conference where Kalii and Lyman first presented their findings publicly, were razor cut out of library copies of the published journal.
                  Het gehele gebied van electro healing is trouwens ultra-boeiend

                  Comment


                  • #10
                    Re: HIV: THe Gift

                    Doe even normaal mensen.Dit is zelfmoord, dit is erger dan je zelf opblazen voor 70 maagden.Je geeft je zelf een deadline van 10 jaar,normaal is dit niet.eerder triest.

                    Comment


                    • #11
                      Re: HIV: THe Gift

                      Moest je nu even gedaan hebben alsof je het had bekeken...

                      Je zou ook ontdekt hebben dat heel veel "echte wetenschappers" betwisten dat HIV überhaupt iets met AIDS heeft te maken, enz.

                      Juist zoals men de cholesteroldrempels maar blijft verlagen, is men ook steeds sneller dingen "AIDS" gaan noemen. En het is eerder de medicatie die men je dan graag doet nemen die je immuunsysteem zodanig "lamlegt" die je er tenslotte aan doet sterven (vooral in het begin, hoe erg de gebruikelijke "geneesmiddelen" tegenwoordig ervoor zijn heb ik nioet opgevolgd.)

                      Maar goed, je hebt geïnvesteerd in een opleiding klassieke indoctrinatie, dus ik zal hier niet teveel moeite meer insteken...
                      Als de tijd ooit rijp mag worden zal je Euro wel vallen.

                      Waarom durf je die dingen niet bekijken...?
                      Je vermoedt dat dit "niet wetenschappelijk" is, maw dat je niet alles ervan kan geloven, want je wil het makkelijk hebben!

                      Wel SURPRISE, uit officiële bronnen is het soms beter gesteld maar dikwijls nog veel erger!

                      Maw, je bent dus sowieso altijd verplicht om zo breed mogelijke research te doen en ZELF tot bedenkingen te komen. je zult dan heel wat dichter bij de waarheid uitkomen dan enkele officiële bronnen te verafgoden die je heel makkelijk inlepelen wat ze willen (waar altijd misbruik kan/zal van gemaakt worden).
                      Last edited by maGuy; 8 januari 2008, 08:54.

                      Comment


                      • #12
                        Re: HIV: THe Gift

                        MaGuy ik snap je punt niet.HIV kan tot Aids leiden. Beiden kunnen uiteindelijk tot dood leiden.Waarom zou iemand zijn eigen leven zo in gevaar brengen?
                        Voor 20 minuten genot?

                        Comment


                        • #13
                          Re: HIV: THe Gift

                          Zoals gewoonlijk komt het zotste idee altijd eerst uit de VS.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #14
                            Re: HIV: THe Gift

                            MaGuy, ik heb jaren met HIV en AIDS patiënten gewerkt...
                            Ik heb ze zien komen, en ik heb er veel zien gaan. Ik heb met eigen ogen "onschuldige" besmettingen zien evolueren tot een full-blown AIDS (wat die échte wetenschappers dan ook mogen beweren).
                            En ja, "bigpharma" maakt woekerwinsten met de behandelingen, maar ik kan ook vandaag met eigen ogen zien dat een ziekte die tien jaar geleden quasi onbehandelbaar was vandaag dmv van de nieuwe therapieën bedwingbaar wordt. Dus kom mij niet het tegenstelde vertellen...

                            Comment


                            • #15
                              Re: HIV: THe Gift

                              Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                              Notabene ontdekt door de "echte wetenschappers" Kaali and Lyman. Als je wat rondzoekt kan je het patent en het originele artikel nog wel vinden. Ik heb het toch ooit gezien.

                              Franklin Roosevelt knew of the Pearl Harbor at least attack 6 weeks before it happened. I had first hand telephone conversations with retired Navy officer Duane Whitlock before he passed away in which he told me that he was part of the Navy decoding team that deciphered the Japanese code in the late 1930s. He was part of the group that intercepted the Japanese transmissions that indicated their battle group was going to attack Pearl Harbor and he was present when this information was relayed to upper Navy brass. This was at least six weeks before the attack.
                              Dat artikel van Lyman en Merkatz is interessant te noemen, niet baanbrekend. Een therapie ontstaat niet uit één publicatie, nietwaar?

                              Ten slotte vond ik dit in de introductie wel grappig gezien jouw standpunt:

                              Because heat or light in combination with drugs and dyes can inactivate viruses including HIV in vitro, (9) others have suggested the use of these forms of energy to treat AIDs patients. The results of studies using heat have not been peer reviewed and are therefore impossible to evaluate.
                              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                              Comment

                              Working...
                              X