Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studentenfustratie topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: studentenfustratie topic

Alle lelijke, vieze, vuile beestjes en hun ontwikkelingscycli die ik moet leren
    Morgen examen parasitologie...
    The future belongs to those who believe in the power of their dreams

Comment

Ik word er gek van. Nog 6 blz te gaan, maar echt geen zin. Mijn hersenen zitten te vol.

Stomme examens, stomme kennis, stomme universiteit, stomme profs, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Don't worry vandaag is de depressiefste dag van het jaar . Dus vanaf morgen kan het alleen maar beter gaan
        lol , die ga ik onthouden :-p

Oorspronkelijk geplaatst door Naehatje Bekijk bericht
        Alle lelijke, vieze, vuile beestjes en hun ontwikkelingscycli die ik moet leren
        Morgen examen parasitologie...
        Wat studeer je ? ik zou dit vak namelijk ook nog eens willen doen...

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
        Ik word er gek van. Nog 6 blz te gaan, maar echt geen zin. Mijn hersenen zitten te vol.

Stomme examens, stomme kennis, stomme universiteit, stomme profs, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        Eindeling eens echte fustratie ! laat je gaan!
        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

frustratie alom zo te zien...

ik heb morgen examen en heb juist alles één keer kunnen lezen... we zullen dus zien hoe het verloopt
          het stomme is dat ik overmorgen ook nog examen heb en dat heb ik nog niet geleerd. tzal dus spannend worden (en tzijn heus niet zo kleine examentjes waarvan sommigen er 18 hebben, maar juist de twee allerzwaarste vakken van de 8... twordt een leuke week)

succes iedereen die morgen examen heeft
          5DmkIII en wat glas

Comment

en dan gedaan of zo?
            [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
              en dan gedaan of zo?
              neenee, dan maandag nog twee examens en dinsdag of woensdag tussentijdse eindwerkverdediging. En dan ist gedaan, en kan het snowboarden beginnen
              5DmkIII en wat glas

Comment

Wat studeer je ? ik zou dit vak namelijk ook nog eens willen doen...
                Ik studeer dierenzorg. Wil jij echt parasitologie op vrijwillige basis een tweede keer leren??? Zot zijn doet geen zeer zeker
                The future belongs to those who believe in the power of their dreams

Comment

Straks om het 8 uur: THE HORROR!!!!!!!!!! Ik heb alles maar een keer kunnen bezien. Echt ****ty, maar wij zullen zien.

Comment

Een week leren gewoon naar de maan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                      Een week leren gewoon naar de maan .
                      Is het niet gelukt? Nuja, volgende keer beter?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                        en ik ben hier bezig met Cost & Management accounting
                        haha, ik heb dat vak ook gehad !!!! van Roodhooft aan de KUL ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
                          haha, ik heb dat vak ook gehad !!!! van Roodhooft aan de KUL ??
                          nope, handboek van Patricia Everaert; "kostprijscalculatie & management accounting"
                          al bij al vind ik het eerlijk gezegd nog een interessant vak. Natuurlijk is het bij ons volledig toegespitst op het technische deel (bvb fabricage van motoren etc...)
                          en van dat vak ben ik waarschijnlijk wel vanaf ondertussen...
                          nog 3 te gaan en tot nu toe nog geen reden tot paniek... tgaat beter dan verwacht
                          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naehatje Bekijk bericht
                            Ik studeer dierenzorg. Wil jij echt parasitologie op vrijwillige basis een tweede keer leren??? Zot zijn doet geen zeer zeker
                            Ooit een keer , niet NOG een keer , maar normaal kan ik dit in het 5de jaar. Parasieten zijn cool :-p

Comment

Parasieten zijn cool :-p
                              Valt eerlijk gezegd dik tegen ze... Komt vaak neer op cyclussen met de verschillende gastheren & stadia van ontwikkeling die je dan mooi uit het hoofd mag leren.

Bij ons (farmacie) kwam dat in het pakket microbiologie: bacteriologie (met antibiotica), virologie en parasitologie en een inleiding tot immunologie. 5 cursussen, 2 proffen, 1 examen. Daar heb ik echt op gezweet
                              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

zou kunnen maar tot nu toe zijn virussen en parasieten de meest machtige dingen ter wereld ... al ga ik er later niets mee doen ze fascineren me wel

Comment

Working...
                                X