Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studentenfustratie topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: studentenfustratie topic

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
    Dat een stapeltje papier altijd maar dikker en dikker wordt naarmate het examen dichter komt
    één voordeel van niet al te veel naar de les te gaan: een paar dagen voor je examen kom je meestal het zalige nieuws te weten dat er bepaalde hoofdstukken wegvallen... das wel leuk
    5DmkIII en wat glas

Comment

klote examen vandaag , sh*t happens
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
        klote examen vandaag , sh*t happens
        kop op, volgende keer beter
        en we hebben nog altijd de herexamens hé

ik ga ne keer beginnen herhalen voor mijn examen sebiet...tot nu toe ben ik er nog gerust in...
        5DmkIII en wat glas

Comment

geen gefrustreerde studenten meer?
          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            geen gefrustreerde studenten meer?
            Ooooo jawel!!! De plantengroeistoffen komen m'n oren uit! En dan te bedenken dat dit nog maar m'n tweede examen wordt, hierna nog vijf te gaan
            Gelukkig is 't forum er nog voor de broodnodige momenten van ontspanning
            The future belongs to those who believe in the power of their dreams

Comment

Net vandaag eentje gehad. Pfff, en straks weer om 15.00 uur beginnen met blokken. IK HAAT DEZE periode.

Voila, mijn frustratie haha

Comment

Pfff, stom mens van Frans dat denkt dat het leuk is om 100 blz. woordenschat te geven.
                Ik ben lui Maar soit, vrijdag nog een zware (economie) en daarna een relaxe week met Engels & Spaans
                http://blackletterday.wordpress.com

Comment

Ik hoop dat alle jankerd die vandaag een examen hebben afgelegd , genadeloos zakken.Ameeen ameen amin!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                    Ik hoop dat alle jankerd die vandaag een examen hebben afgelegd , genadeloos zakken.Ameeen ameen amin!
                    Idioot.

Comment

Het is voor jullie eigen bestwel, wat heb je aan een hoog IQ als
                      je een laag EQ hebt?Wie heeft bv een berahm arts nodig?Ook
                      al is hij de beste?

Huh huh huh?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                        Idioot.
                        Gelijk heb je ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                          Het is voor jullie eigen bestwel, wat heb je aan een hoog IQ als
                          je een laag EQ hebt?
                          EQ is een dure term voor tact en gezond verstand.
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                            EQ is een dure term voor tact en gezond verstand.
                            Pfff Flukee,Het wereld is een raar plaatst.Een collega van me werkt bij de intensieve care.ZE hadden die week wat minder patienten in nieuwe jaar, weet je wat hij zegt? 'Het is jammer dat er zo weinig mensen neeknallen deze jaar' Soms vergeten mensen waarvoor ze met eist bezig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naehatje Bekijk bericht
                              Ooooo jawel!!! De plantengroeistoffen komen m'n oren uit! En dan te bedenken dat dit nog maar m'n tweede examen wordt, hierna nog vijf te gaan
                              Gelukkig is 't forum er nog voor de broodnodige momenten van ontspanning
                              ik herken dit wel ergens van :-p , wat studeer je?

hier bezig met de neuronale controle joepie! het lichaam zit toch wel mega fantastisch in elkaar.

(en blijkbaar heb je geen suiker nodig om te leven :-p)

Nog een raadseltje: Hoeveel borrelnootjes moet je eten voor je de energie terughebt van te blokken... (per uur!)
                              (dus enkel de energie gespendeerd aan denken hé)
                              Last edited by mutse; 14 januari 2008, 21:32.
                              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                                ik herken dit wel ergens van :-p , wat studeer je?

hier bezig met de neuronale controle joepie! het lichaam zit toch wel mega fantastisch in elkaar.

(en blijkbaar heb je geen suiker nodig om te leven :-p)

Nog een raadseltje: Hoeveel borrelnootjes moet je eten voor je de energie terughebt van te blokken...
                                (dus enkel de energie gespendeerd aan denken hé)
                                ik gok 50
                                maar ja, tis maar een gok.

ik ben dan ook niet bezig met de energie voor ons menselijk lichaam
                                ik ben momenteel bezig met brandstofverbruikberekeningen van 4 takt motoren (momenteel de Honda CB500)
                                5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                                X