Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studentenfustratie topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: studentenfustratie topic

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
    Is zelfkennis niet het begin van alle wijsheid, o wijze BD heren?
    Juist! Ik ben fier op u
    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Jongens jongens..... dit is niet meer de tijd om te studeren, alleen nog herhalen studeren moet je onder het jaar doen
      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ah voilà, zo dach ik ook al.
      Ik vind dat iedereen dit voor zichzelf moet inschatten. Uit hoorcolleges alleen kun je al heel veel halen hoor. Sommige richtingen hebben zo'n drukke uurroosters dat je al goed zot moet zijn om daarnaast nog te blokken.

Ik ging (meestal) mooi naar de lessen, maar deed niks daarbuiten tot aan de blok. En ik heb nooit problemen gehad.

Zoals Guruh het zo mooi zegt: zelfkennis, daar begint het mee!
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
        Ik ging (meestal) mooi naar de lessen, maar deed niks daarbuiten tot aan de blok. En ik heb nooit problemen gehad.
        Ik doe ongeveer hetzelfde, maar met dat verschil dat ik vind dat ik niet zo een drukke uurrooster heb EN dat ik in de blok meestal ook niet veel doe. Ik vind dat niet zo leuk aan mezelf, maar als er geen druk op mij staat zal er ook niet veel gebeuren. Tot hiertoe nog geen problemen mee gehad en hoop dat het zo mag blijven. Trouwens, we moeten toch tijd hebben om onze hobby uit te oefenen he!
        Nikon D50

Comment

Mijn frustratie van vandaag:

Dat altijd als VROUWELIJKE historici iets schrijven, bijvoorbeeld een ALGEMENE geschiedenis van de Nieuwe Tijd in the Cambridge history of Europe, dat steeds dat f*cking gender aspect ter sprake moet komen.

Dood aan alle feministen voor mijn part, leer er nu toch eens mee leven.

Grrrrrr!

Just kidding he dames
          flickr

Comment

voila, mijn eerste examen zit erop... tzal net erop of eronder zijn...

heb door mijn eigen stomme slordigheid de hoofdvraag van 5 vd 20 punten volledig verprutst. Stond een tekeningske van voorgestuurd overdrukventiel en ik dacht op het eerste gezicht dat het een voorgestuurd ontlastventiel was, en zonder verder te kijken ik natuurlijk de volledige werking,karakteristieken en schema's van ontlastventiel opgeschreven zonder te controleren...
            (ben er zeker van dat enkele BD'ers wel snappen waarover ik het heb)

daaag 5vd 20 punten die ik makkelijk had kunnen hebben

frrrrrrrrrustraaaaaatie
            5DmkIII en wat glas

Comment

hopelijk denkt je prof mmmmm het ander is toch nog juist 2 punten

hier nu zwaar bezig alle soorten plantjes aan het blokken joepie!
              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                hopelijk denkt je prof mmmmm het ander is toch nog juist 2 punten

hier nu zwaar bezig alle soorten plantjes aan het blokken joepie!
                ik ben al pauze aan het pakken vanaf 11u
                5DmkIII en wat glas

Comment

nog altijd plantjes!

der bestaan dus werkelijk eeeeeeen hoooooooop verschillende grassen....
                  [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                    nog altijd plantjes!

der bestaan dus werkelijk eeeeeeen hoooooooop verschillende grassen....
                    half 4? wanneer slaapte gij eigenlijk?
                    Nikon D50

Comment

en ik ben hier bezig met Cost & Management accounting

ik zal toch blij zijn als ik volgend jaar int eerste jaar fotografie zit
                      5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                        Mijn frustratie van vandaag:

Dat altijd als VROUWELIJKE historici iets schrijven, bijvoorbeeld een ALGEMENE geschiedenis van de Nieuwe Tijd in the Cambridge history of Europe, dat steeds dat f*cking gender aspect ter sprake moet komen.

Dood aan alle feministen voor mijn part, leer er nu toch eens mee leven.

Grrrrrr!
                        Just kidding he dames
                        Haha loser,
                        Maar je hebt eigenlijk ook gelijk.Het hoeft niet alleen bij geschiedenis.
                        Bijna elk meisje(meestal niet westers meiden) die ik tegenkom beweert iets te willen doen voor vrouwen.
                        Het liefst willen ze rechten worden om de rechten voor de rechten van de vrouwen
                        op te komen(ja vanuit nederland muaha).
                        Het is alsof ze dat als enige mogelijkheid zien om op te vallen.
                        Het is zelfs voor een vrouw als ik onacceptable.Wil je iets bereiken?wil je carriere maken als vrouw , zie jezelf
                        dan ook als gelijke van man.Doe iets nuttigs.Haal een nuttige diploma, doe je werk.Al dat gezeik over wij moeten
                        gelijk zijn en al vind ik echt overdrijven.Vooral in westen waar vrouwen niet eens onderdrukt worden.
                        Last edited by 123; 9 januari 2008, 11:23.

Comment

voor mij zijn meisjes echt wel gelijk aan jongens. Ik vind ze zelfs leuker
                          Nikon D50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_Christiaens Bekijk bericht
                            voor mij zijn meisjes echt wel gelijk aan jongens. Ik vind ze zelfs leuker
                            mij valt het op dat (in mijn richting) de vrouwen toch wel heel wat meer hun best doen op school dan de jongens (ok, er zitten nu ook maar twee vrouwen in de klas bij mij)

hoe saai het ook is in de les, schrijven schrijven schrijven is het enigste dat ze doen
                            en soms worden ze zelfs kwaad als ge iets te veel babbelt

(dit is zeker geen veralgemening hoor, eerder een uiting van mijn persoonlijke frustratie)
                            5DmkIII en wat glas

Comment

het is ook bewezen dat vrouwen meer slaagkans hebben

(maar dit zou komen doordat wij (jongens) een verkeerde richting kiezen)

Comment

Dat een stapeltje papier altijd maar dikker en dikker wordt naarmate het examen dichter komt
                                flickr

Comment

Working...
                                X