Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Packard Bell

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Packard Bell

Is er iemand die ervaring heeft met een Packard Bell laptop EasyNote SJ81-B-016 ? Zou deze eventueel willen kopen. Moet dienen om foto's op te zetten, bewerken met photoshop, af en toe eens een briefje typen, op internet surfen, email bekijken, maar verder geen speciale dingen. Zou dit toestel ok zijn ?
    Hilde

Re: Packard Bell

Ik wil je niet afschrikken maar dit merk wordt in iets "professionelere" kringen nogal eens dikwijls al smalend "packard hell" genoemd (neen geen typfout )
    je mag raden waarom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Ik wil je niet afschrikken maar dit merk wordt in iets "professionelere" kringen nogal eens dikwijls al smalend "packard hell" genoemd (neen geen typfout )
      je mag raden waarom
      dat kan ik beamen
      zowel ik als mijn vaste computerleverancier zeggen uit ervaring dat packard bell gewoonweg het allerslechtste laptopmerk is...
      5DmkIII en wat glas

Comment

Kunnen jullie mij dan een ander merk + type aanraden ? Wil wel graag onder de 1.300 euro blijven en wil 17" scherm, liefst numeriek klavier en 2 giga geheugen. Als ik iets moet laten vallen om aan de prijs te komen, dan het num. klavier.
        Hilde

Comment

Blijf weg van Packard-Brol en kijk eens naar Asus of MSI, die hebben in dat prijssegment zeker iets aardigs te bieden met echte twee jaar garantie.
          Last edited by Compumax; 3 januari 2008, 19:15. Reden: typfout

Comment

ga ook eens kijken bij de nieuwste Acers. Vroeger was acer niet zo super op vlak van laptops, maar de laatste tijd zijn ze serieus goed bezig...

bvb dit beestje van de nieuwe Gemstone series http://www.laptopshop.nl/product/455...-602g32mn.html
            deze heeft alles wat je wil hebben... en voor een zeer gunstig prijsje
            Last edited by Matthias; 4 januari 2008, 12:43.
            5DmkIII en wat glas

Comment

awel .. de mensen die ik ken met Packard bell vragen nogal regelmatig PC-hulp

toch jammer dat het oude venten zijn die dienen brol kochten

Comment

I have a packard bell Easynote. I'd never buy another though.

Glossy screen is bad for looking at photos in anything but perfect conditions.

The cooling fan makes far too much noise. Of course, It was fine while under warranty.

Comment

Hier mijn eigen ervaring :
                  Ik heb nu sinds iets meer dan 2 jaar een Packard Bell Easynote S8500 dat ik destijds kocht bij de Makro (oei, oei, oei...een slecht merk in een winkel met een slechte reputatie!)
                  Wel ondanks een dagelijks gebruik van +/- 4 à 5 uur per dag (gebruik van photoshop, samen met DXO 5.0, enz...) is de laptop op deze 2 jaar tijd nog nooit gecrashed (hout vasthouden natuurlijk)
                  Dus wat mij betreft is het merk Packard Bell een prima aankoop geweest.... zo zie je maar
                  meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Comment

't Ziet er niet zo goed uit hé, 1 persoon die er positief over is... Zal me ook nog eens informeren over de Sony Vaio. O ja, is er eigenlijk een enorm groot verschil tussen 15 en 17 inch om bvb met ps te werken ? Mijn huidige monitor is 17. (gewone pc)
                    Hilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                      awel .. de mensen die ik ken met Packard bell vragen nogal regelmatig PC-hulp

toch jammer dat het oude venten zijn die dienen brol kochten
                      ja ? .. tiens ? ik ben nochttans al op pensioen (nog maar net maar toch) nooit P hell gekocht, wel veel "ge-serviced" meestal met de diagnose "stuur maar terug binnen" ..

Comment

Mijn schoonzoon gebruikt zijn Packard Bell Easynote 85 dagelijks minimum 8 uur en heeft er geen problemen mee.
                        Het enige minpunt dat ik kon vinden was dat je zelf je rescue-DVD moet branden.
                        Ikzelf kocht 3 jaar geleden een Acer. Die werd hier op het forum afgekraakt want het was maar een "goedkoop consumerprodukt". Mijn Acer werkt nog perfect.
                        Mijn 8 collega's die 2 tot 3 jaar geleden een HP of Sony kochten hebben al allemaal al een nieuwe laptop moeten aanschaffen wegens economisch onherstelbaar of versleten.

Is een beetje zoals met auto's. De ene koopt steeds Mercedes,maar mijn buurman heeft zijn Mercedes vlak na de garantieperiode buitengekieperd wegens aanhoudende defecten.

Comment

't is zoals de wetten van de grote getallen als je kop of munt gooit en je doet het een voldoende aantal keren dan zal je zien dat hun verhouding K/M exact 50/50 is .. helaas gaat dat niet op voor "P H" .. en je hoeft 'm daarvoor niet eens op te gooien

Comment

packerd bell ver van wegblijven

Hoe dat die hun configuraties kiezen mag iedereen het raden naar hebben, ze slagen er toch wel telkens in ene minder performant systeem te maken met dezelfde onderdelen als de competitie. Nog gezwegen van hun voorinstallaties die op niks trekken.

HP, Dell, Acer, Fujitsu.

in die volgorde.

Minder gekend Asus zou ook goed zijn, maar zelf geen ervaring mee.

Acer ben je lang kwijt als er iets mis mee is.

HP en Dell zijn het sterkst gebouwd.

(Toshiba ook heel goed, maar dan de Tecra serie, maar dan weer veel te duur voor thuisgebruik)

Comment

Working...
                            X