Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
'k Heb zo mijn gedacht dat er het een en ander niet pluis is.
Als ik terug op BD geraakte.... 17 leden.
Dat is ook een record.... maar dan "om ter kleinst"
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Ik ben nooit weg geweest..... 't is daarom dat ik het vraag, al degene die hier nu nog zitten, komen die van dezelfde kant ? Telenet ?
Ook hier een TeleSletter.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Vreed hé? 'k Vrees dat ik de oorzaak ben.... Was dit topic of het andere, even uit het oog verloren. Toen ik hier daarnet even kwam neuzen, ging het mijn inziens onbruikbaar traag. Dan even preventief onze database en webserver herstart. Met als gevolg natuurlijk dat alle actieve connecties werden verbroken.
Maar die zullen snel weer aangroeien hoor.
Sorry gasten.... Als troost post ik straks even een grafiekje.
Vreed hé? 'k Vrees dat ik de oorzaak ben.... Was dit topic of het andere, even uit het oog verloren. Toen ik hier daarnet even kwam neuzen, ging het mijn inziens onbruikbaar traag. Dan even preventief onze database en webserver herstart. Met als gevolg natuurlijk dat alle actieve connecties werden verbroken.
peter
nee toch
jij mag een volgende recordpoging organiseren als straf.
Comment