Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We zijn er bijna ! !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: We zijn er bijna ! !

't Gaat niet goed met Hemiksem!
    Vorige keer te diep in het glühweinglas gekeken.
    En nu dit:
    Oorspronkelijk geplaatst door Hemiksem Bekijk bericht
    SORRY? TEVEEL GezOPEN.
    dag
    Dit kan toch geen gevolg zijn van "goede voornemens"?
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hemiksem Bekijk bericht
      SORRY? TEVEEL GezOPEN.
      dag
      als ik jouw berichten hier zo een beetje lees denk ik dat ook ja hou het de volgende keer hier wat rustig he
      Nikon D50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        Wij hebben maar één persoonlijkheid hoor.

Groetjes
        Skitch
        Skitch
        Skitch
        EUh, kan ik geen gespleten figuur zijn ? Heb ik dan geen drie persoonlijkheden ?

Enfin, en zeggen dat den chitchat ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Ik vrees dat iemand die lesbo-shots van Britney, Paris en Keira op het forum zal moeten gooien om dat record te breken.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
            Ik vrees dat iemand die lesbo-shots van Britney, Paris en Keira op het forum zal moeten gooien om dat record te breken.
            dan zal je ze zelf moeten maken, want anders mag je ze hier niet posten:-)
            5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
              Misschien een foto van mij
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                Misschien een foto van mij
                of, we kunnen misschien een BD kalender met onze meest sexy Leden maken... (mannen en vrouwen natuurlijk)
                fotografen om de foto's te nemen hebben we meer dan genoeg
                5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                  of, we kunnen misschien een BD kalender met onze meest sexy Leden maken... (mannen en vrouwen natuurlijk)
                  fotografen om de foto's te nemen hebben we meer dan genoeg
                  Als we dan met de lelijkste beginnen ben ik Januari
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                    Vreed hé? 'k Vrees dat ik de oorzaak ben.... Was dit topic of het andere, even uit het oog verloren. Toen ik hier daarnet even kwam neuzen, ging het mijn inziens onbruikbaar traag. Dan even preventief onze database en webserver herstart. Met als gevolg natuurlijk dat alle actieve connecties werden verbroken.

Zelfs meer dan 24u later lig ik hier nog altijd in een deuk van, deze gaat toch gerust onder de beste van 2008 mogen geklaseerd worden
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Zelfs meer dan 24u later lig ik hier nog altijd in een deuk van, deze gaat toch gerust onder de beste van 2008 mogen geklaseerd worden
                      Misschien kan Peter maar beter een andere schuilnaam nemen.

Een perfect passende naam?

"Murphy"!
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

haha , lees dit nu pas ( maar bd scherm staat altijd open )

hilarisch!

nu sjans dat ik er bij was met vorige record poging... ( wie niet eigenlijk met 1000enzoveel...)
                        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

LOL... de server resetten tijdens een recordpoging!!! Die was blijkbaar goed voorbereid...
                          Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Misschien kan Peter maar beter een andere schuilnaam nemen.

Een perfect passende naam?

"Murphy"!
                            Misschien hadden jullie beter de Admin op de hoogte gebracht als jullie zoiets organiseren :

Telkens wanneer BD wat traag werkt dan wordt er direkt een topic geopend om te klagen.
                            dus gaat de Admin wat sneller ingrijpen.
                            En als hij dan een ingrijpt ....
                            Last edited by zunoel; 4 januari 2008, 08:16.
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Wordt er hier dan geklaagd ?
                              We tappen gewoon LOL omdat dit nu eens een leuk voorval is.
                              Vergelijk het met een recordpoging waar je plots beseft dat ofwel de deelnemers niet op de hoogte zijn, ofwel de gerechtsdeurwaarder niet is verwittigd.
                              Of doet me denken aan die ICT'er die een profressionele techneut laat komen om zijn PC, server te herstellen en dan pas ziet dat de stekker niet in het stopcontact zit.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                                Wordt er hier dan geklaagd ?
                                We tappen gewoon LOL omdat dit nu eens een leuk voorval is................[knip].......
                                Zo zie ik het ook hoor.
                                BD'ers doen hun best om een recordpoging te halen.
                                Een Admin doet zijn best om de zaak draaiende te houden.
                                En lap... door een "samenloop van omstandigheden" (letterlijk en figuurlijk te nemen ) hebben al de deelnemers een leuke en toffe avond gekend met veel positieve en plezante reply's. Geen record... maar wel een heel leuke en spannende avond.
                                Eigenlijk hebben we elkaar ook een beetje beter leren kennen.
                                No harm done hoor.
                                Moet kunnen.

Groetjes
                                Skitch
                                " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Working...
                                X