Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dit is nu eens en lenske

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dit is nu eens en lenske

Hoi

De kerstman is mijn kerst cadeau vergeten te brengen ,kreeg wel het briefje met de vermelding dat ik deze zelf moest komen afhalen ,en ik dacht nog dat onze nieuwe kerstmannen over moderne vervoer beschikte .

Over dit klein lenske gaat het nu

en moet zeggen prijs valt goed mee

M.v.g.

Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Re: Dit is nu eens en lenske

Past die wel 'in de winkelwagen'?

Comment

Geen lens , maar zag hier in de Mediamarkt een televisie staan van bijna 90.000 euro

Dacht eerst dat men misschien een cijfer teveel had neergezet , maar dat was dus niet zo

Was een Panasonic plasma tv met een diameter van 260 cm , en het apparaat weegt 250 kilo ....
      Last edited by Hanske; 2 januari 2008, 21:28.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
        Geen lens , maar zag hier in de Mediamarkt een televisie staan van bijna 90.000 euro

Dacht eerst dat men misschien een cijfer teveel had neergezet , maar dat was dus niet zo

Was een Panasonic plasma tv met een diameter van 260 cm , en het apparaat weegt 250 kilo ....
        Eerst verbouwen. Als er nog geld overblijft.

Zephke

Comment

lol, da's een goeie... de 1200 f/5.6 wordt enkel op speciale aanvraag gemaakt voor superpro's... Die gaat ge via Grobet dus nooit van ze leven vastkrijgen.

100000 is idd de richtprijs... ik dacht dat er zo momenteel 6 of 7 in omloop zijn.

Wat betreft die tv van 2,5m diagonaal, in mediamarkt Hasselt stond die voor dacht ik 72000 €... da's dan wel een koopje niet?
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Lijkt me niet bepaald makkelijk om mee te werken
            StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
              Lijkt me niet bepaald makkelijk om mee te werken
              zal wel meevallen... zooooo groot is ie niet

met wat tussenringen ook goed voor macro
              Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                Hoi De kerstman is mijn kerst cadeau vergeten te brengen ,kreeg wel het briefje met de vermelding dat ik deze zelf moest komen afhalen ,en ik dacht nog dat onze nieuwe kerstmannen over moderne vervoer beschikte. Over dit klein lenske gaat het nu

en moet zeggen prijs valt goed mee M.v.g. Ardesign
                Van mijn kerstman heb ik alles gekrégen.

Een kerstman die over prijzen schrijft! Vraag maar eerst om een legitimatie.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                  lol, da's een goeie... de 1200 f/5.6 wordt enkel op speciale aanvraag gemaakt voor superpro's... Die gaat ge via Grobet dus nooit van ze leven vastkrijgen.

100000 is idd de richtprijs... ik dacht dat er zo momenteel 6 of 7 in omloop zijn.

Wat betreft die tv van 2,5m diagonaal, in mediamarkt Hasselt stond die voor dacht ik 72000 €... da's dan wel een koopje niet?
                  Als je wil heb je er hier onmiddellijk eentje : http://www.bhphotovideo.com/c/produc...6L.html&BI=212
                  1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                    Als je wil heb je er hier onmiddellijk eentje : http://www.bhphotovideo.com/c/produc...6L.html&BI=212
                    zo iets koop je toch niet tweedehands
                    Nieuwe site

Comment

Zolang ze die niet in 2.8 leveren heb ik niet echt interesse . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

dan heb ik liever de Zeiss 1700mm f4
                        maar ja, met een gewicht van 250kg is deze misschien iets minder "draagbaar"
                        5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
                          Als 't in mediamarkt is, moet je afdingen, da's tegenwoordig de strategie daar

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                          zie je wel

Comment

voor die lens moet het wel al goed weer zijn wil je je aan de regel houden van mm/ sec sluitertijd.
                            1200mm *1.6 cropfactor =1920 mm
                            dus om goed te zijn moet je en sluitertijd hebben van 1/2000ste
                            dat bij een diafragma van 5.6 vraagt best wel veel licht.

je kan je miscchien wel een flits aanschaffen wil je hier foto's meemaken in mindere dagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevy Bekijk bericht
                              voor die lens moet het wel al goed weer zijn wil je je aan de regel houden van mm/ sec sluitertijd.
                              1200mm *1.6 cropfactor =1920 mm
                              dus om goed te zijn moet je en sluitertijd hebben van 1/2000ste
                              dat bij een diafragma van 5.6 vraagt best wel veel licht.

je kan je miscchien wel een flits aanschaffen wil je hier foto's meemaken in mindere dagen
                              maar nee gij... ge legt da beestje gewoon op een vette uit de kluiten gewassen rijstzak een monopod buigt namelijk door
                              Nieuwe site

Comment

Working...
                              X