Wie heeft zijn liefdesbrieven nog bewaard?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Liefdesbrieven...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Liefdesbrieven...
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtWie heeft zijn liefdesbrieven nog bewaard?To make your dreams come true, wake up
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtWie heeft zijn liefdesbrieven nog bewaard?(en zelfs nog een liefdescassetje ergens liggen)
5DmkIII en wat glas
Comment
-
ikke
maar ga ze verbranden
na bijna 20 jr , eindelijk de stap gezet ,
ik ben aan t scheiden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtAllemaal verbrand, 'k zou niet graag hebben dat mijn vrouw die ooit in haar handen krijgt
wat is er nu mis met liefdesbrieven??? (tenzij ze natuurlijk waren van toen je al getrouwd was, en dat ze niet van je vrouw kwamen)
5DmkIII en wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtwat is er nu mis met liefdesbrieven??? (tenzij ze natuurlijk waren van toen je al getrouwd was, en dat ze niet van je vrouw kwamen)
Ja soit in mijn tijd was er nog geen internet (alle toch vrij beperkt) om op ideeën te komen, ge moest wel eerst ergens de stiel gaan leren, voor aan het grote werk te beginnen, niks om mij voor te excuseren. Maar 'k zou toch niet graag hebben, als er eens iets romantisch gebeurt, dat bij haar de gedachte naar boven komt, van ah dat was eigenlijk die haar idee
. Dat verpest het moment toch wat
En een zolder opkuisen gebeurt maar af en toe, maar een mens zou toch uit curieuziteit eens kunnen beginnen lezen (hoe zouden we zelf zijn)
To make your dreams come true, wake up
Comment
-
-
Ik heb er nooit geschreven
voor ik een paar romantische woorden op papier wou zetten was het alweer uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk berichtIk heb er nooit geschreven
voor ik een paar romantische woorden op papier wou zetten was het alweer uit5DmkIII en wat glas
Comment
-
ik kan niet schrijven en mijn vrouw kan niet lezen. We waren wel genoodzaakt om elkaar elke dag te zien.gegroet, Ludo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtik denk dat het hier gaat om ontvangen liefdesbrieven
Comment
-
-
Mijn brieven zijn verdwenen rond het jaar 1974....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMijn brieven zijn verdwenen rond het jaar 1974....Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtVerduisterd door een jaloerse poetsvrouw?
Een poetsvrouw was er tot 1973...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMijn brieven zijn verdwenen rond het jaar 1974....5DmkIII en wat glas
Comment
Comment