Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kef q5 met sub of gewoon de q7?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kef q5 met sub of gewoon de q7?

Oorspronkelijk geplaatst door Lanthon Bekijk bericht
    Op sommige versterkers, staat een toets die alle schakelingen afzet en enkel stereo geeft ( direct of straight) Ik heb zo een Yamaha surround versterker (RXV 2700), en je hoort het verschil wel degelijk , als je enkel stereo weergeeft ( in het volume en klankverdeling)
    Succes
    Leo

Ik neem aan dat je dan bedoelt dat het geluid beter wordt?
    En bedankt voor het succes, maar het zal wel allemaal goedkomen haha

Comment

Het geluid wordt, dan zeker veel beter. Alle storende schakelingen zijn afgezet
      en dat hoor wel.
      Ik speel met een 5.1 set van Mission en een Rel subwoofer
      lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Comment

Ik heb zonet de knoop doorgehad en heb de bovenvermelde wharfedale set gekocht in combinatie met een denon AVR-1705.
        Ik heb eigenlijk wel de set blindelings gekocht (zonder te luisteren, ik heb de speakers wel gezien). Morgen kan ik ze voor het eerst horen, als het geluid duidelijk tegenvalt kan ik wel nog annuleren. Maar het zal wel niet tegenvallen, tegen februari zal er nog een mooie sub bij komen om het geheel "compleet" te maken.

Het is dan toch niet het oh zo mooie Kef geworden, maar deze zullen ongetwijfeld ook wel goed gaan.

Bedankt voor de hulp jongens/mannen (en eventuele meisjes/dames)

Groetjes

Joris

Comment

nieuwe set besteld:

Kef Black

IQ5's + IQ1's + IQ2c + Mj Acoustics 50 PRO II met Denon-receiver en dvd-speler

die IQ5's + subwoofer geven goeie 2.1-klank (stereo + sub)

LOTR in 5.1 --> woow

zal ergens in maart/april geïnstalleerd en afgeregeld worden

dit samen met Panasonic 42PV70 :-)

wel alles in demo gehoord
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Ik heb minder goed nieuws, de wharfedale set is niet helemaal wat ik zoek of zocht en gaat dus terug weg (na 1 dag al )

Nu ga ik dus helemaal op mijn gemakje rondlezen, luisteren en vooral sparen. En ik zal niets meer kopen tot ik volledig tevreden ben met de geluidskwaliteit (en zeker ook het volume dat de speakers aankunnen ! )

En heel erg veel succes met de mooie nieuwe set, ik ben jaloers (maar niet lang, want ik ga ook vernieuwen hoor )

Groetjes

Joris

Comment

Working...
            X