Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

<<<< OOHOOOO mag dit?>>>>>

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• <<<< OOHOOOO mag dit?>>>>>

Ik kreeg zojuist een powerpoint presentatie via de mail...en tot mijn verbazing zie ik een foto van een ijsvogel waarvan ik bijna zeker weet dat die hier op het forum stond......

Mag dit Uberhaupt?
    Ik weet niet of gevraagd is aan de fotograaf of die foto gebruikt mag worden en zomaar de werled over mag gaan zonder zijn toestemming?

ik weet niet of ik de foto hier mag plaatsen maar als het mag van de mods zal ik hem plaatsen...

Edit mod JLP: Foto even achter deze link gezet, omdat de foto door een ander is gemaakt. ;-)

Dit is de foto die ik kreeg via de mal. Weet iemand of die hier op het forum stond en van wie die is? En of het mag natuurlijk.....
    Last edited by JLP; 23 december 2007, 22:17.
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Re: &lt;&lt;&lt;&lt; OOHOOOO mag dit?&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;

Tja, dat heb je met het internet. Je googelt een foto of een afbeelding op en je "hergebruikt" die.
    Als er geen commercieel doel achter steekt, houd dat maar eens tegen: wie heeft de powerpoint gemaakt? Die zit ondertussen trouwens al in duizenden mailboxen.
    Maar het is aan de auteur om eventueel te reageren, natuurlijk...

Comment

Dit is een foto van Ilia Shalamaev, een fotograaf uit Oezbekistan / Israël. De kans dat hij hem hier geplaatst heeft is dus klein.
      Je toont hier een foto van iemand anders, hetgeen niet toegelaten is (forum-regels maar ook wegens schending copyright).

Groeten,
      Jeroen
      http://www.jvermeulen.be

Comment

nou ja....ik bedoel het goed zeg....dacht dat hierop het forum was verschenen..
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Knofje tracht enkel te helpen, het is dus zeker niet nodig om haar te veroordelen als een persoon die het copyright schend (Mr. Vermeulen).
          Waren maar meer mensen begaan hiermee.

Good work Knoffie!

Comment

Ik ben er anders ook heel zeker van dat die foto hier verschenen is! Dacht zelfs ook in het HOF...
            Heb de Hof een afgespeurd maar kwam enkel een foto uit deze topic tegen.Toch raar, ik had echt een vertrouwd gevoeld bij die foto...
            http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=168278
            Last edited by Darth_Stijn; 23 december 2007, 22:47.
            StijnDeGrauwe.be

Comment

jaaa zie je wel........ben dan wel vrouw maar nog lang niet blond.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
                jaaa zie je wel........ben dan wel vrouw maar nog lang niet blond.....
                Is er dan iets mis met blonde vrouwen?
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116
                  Ik weet niet of gevraagd is aan de fotograaf of die foto gebruikt mag worden en zomaar de werled over mag gaan zonder zijn toestemming?
                  Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto
                  Knofje tracht enkel te helpen, het is dus zeker niet nodig om haar te veroordelen als een persoon die het copyright schend (Mr. Vermeulen).
                  Waren maar meer mensen begaan hiermee.
                  Peterfoto, ik antwoordde gewoon op de vraag van Knofje of deze foto overal gebruikt mag worden zonder toestemming. Niet dus, zelfs al wordt hij getoond met de beste bedoelingen.
                  http://www.jvermeulen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Is er dan iets mis met blonde vrouwen?

nee hoor helemaal niet....was maar een gezegde he?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vermeulen Bekijk bericht
                      Dit is een foto van Ilia Shalamaev, een fotograaf uit Oezbekistan / Israël. De kans dat hij hem hier geplaatst heeft is dus klein.
                      "Je toont hier een foto van iemand anders, hetgeen niet toegelaten is" (forum-regels maar ook wegens schending copyright).

Groeten,
                      Jeroen
                      Beste,

Ieder interpreteert de dingen zoals hij/zij deze ziet/leest naar eigen vermogen...
                      ... maar verder wens ik daar mijn energie niet meer in te steken.

Aan allen nog een leuk kerstfeest vanavond.

Comment

Ja inderdaad laten we het gezellie houden...

Allen fijne kerstdagen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
                          nee hoor helemaal niet....was maar een gezegde he?
                          Dat zou ik niet durven zeggen hoor werkt discramineelend en trouwens komt voort van vrouwen die jaloers zijn op mooie blondienes met blauwe ogen
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Blondjes

Comment

Working...
                            X