Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

playstation of nieuwe lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• playstation of nieuwe lens

hoi,

mijn vrouwke wou hier vanmorgen stillekes wegsluipen. bij de vraag wat ze ging doen wist ik dat het niet pluis was. ze ging naar mijn ma zij ze. zeg jaja mijn kesrt cadeau kopen zeker. toen moest ze lachen. nu heb ik haar toch kunnen tegen houden. zij zou een playstation 3 gaan kopen. telkens als ik een reclameboekske zie met een playst in zeg ik dat ik dat nog wel zie zitten.
    nu weet ik niet wat ik moet doen eigenlijk wil ik ook wel een nieuwe lens.
    ik heb 400 euro ter beschikking prijs van playstation3

nu een groothoekobjectief is beetje duurder maar dat moet ook nog wel lukken.

wat moet ik doen

Re: playstation of nieuwe lens

Wat een luxeprobleem. :-)
    fotofarah
    Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

Comment

Kijk eens naar de sigma 18-50 2.8 of naar de Tamron 17-50 2.8 twee prachtlenzen.
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Steve

Mijn eigen persoonlijke keuze ,ik nam de lens (veel meer plezier aan).

Met vriendelijke groeten ,

Ardesign

Oorspronkelijk geplaatst door stevy Bekijk bericht
        hoi,

mijn vrouwke wou hier vanmorgen stillekes wegsluipen. bij de vraag wat ze ging doen wist ik dat het niet pluis was. ze ging naar mijn ma zij ze. zeg jaja mijn kesrt cadeau kopen zeker. toen moest ze lachen. nu heb ik haar toch kunnen tegen houden. zij zou een playstation 3 gaan kopen. telkens als ik een reclameboekske zie met een playst in zeg ik dat ik dat nog wel zie zitten.
        nu weet ik niet wat ik moet doen eigenlijk wil ik ook wel een nieuwe lens.
        ik heb 400 euro ter beschikking prijs van playstation3

nu een groothoekobjectief is beetje duurder maar dat moet ook nog wel lukken.

wat moet ik doen
        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Uw vrouw niet controlleren, en haar gedacht laten doen Dat gaat u anders later nog veel misserie geven
          To make your dreams come true, wake up

Comment

weet dat het een luxe probleem is maar wat doe je eraan. als er luxe ten overschot was kocht ik gewoon beide en zat ik niet te twijfelen

Comment

Laat haar die PS3 voor je kopen, en koop jij voor haar een lens. Probleem opgelost!
              The problem of the male brain:
              On the left side, there's nothing right.
              On the right side, there's nothing left.

Comment

Goh ik heb gistere weer eens Call of Duty 4 - modern warfare gespeeld..
                Hm verliefd denk ik zo Geweeeeellldige graphics. Maar ze zijn miss te overtreffen met een lenske Kzou eerder naar de lens gaan.. Playstation prijzen zakken series na een tijd..

Comment

Laat haar haar gedacht doen en die PS3 gaan halen. Beter niet teveel moeien met de keuze van het cadeau.

Comment

Als haar "Playstation" nog O.K. is zou ik toch voor een nieuwe lens gaan zenne.

Comment

Momenteel heb je de PS3 40GB aan 399.Helaas kan je geen PS2 spellen draaien op deze versies.

Dit houd mij een beetje tegen ,waarschijnlijk zal er wel ergens een firmware of modchip op de proppen komen.We hebben teveel ps2 hier in huis die we nog altijd leuk vinden

Comment

Working...
                      X