Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ipod kopen in US

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ipod kopen in US

Vraagje,

Kan je de lader van een ipod die je in de US koopt hier gebruiken op het normale net (220V 50Hz)?
    Indien niet heeft er iemand ervaring met het aankopen van een lader hier in Europa? Ben je dan onmiddellijk de uitgespaarde centen kwijt?

Voor het ogenblik heb ik een Iriver H120 (20 Gb harddisk). Ik koop via itunes mijn muziek. Het beheer van mijn muziek is echter een ramp want voor zover ik weet kan mijn mp3 speler niet communiceren met itunes. Ik moet eerst een CD branden, die dan via een ander programma converteren naar MP3 formaat op mijn PC en dan pas kan ik die muziek op mijn MP3-speler laden. Erg omslachtig en verlies van kwaliteit. Daarom overweeg ik om een ipod aan te kopen in de US. Heb er familie die er enkele weken is.

Groetjes,

Riho.
    Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
    Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

Re: ipod kopen in US

Zit er een lader bij?
    Ik dacht dat er alleen een usb kabel bij zat (die ook dient om de ipod op te laden, en die zijn het zelfde in alle landen ).
    Heb er begin dit jaar eentje mee gebracht voor een vriend. Het was toen al de moeite. Nu nog meer door de dollar koers.

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Comment

ik heb de mijne in de VS gekocht in de begindagen van ipod, nog geen moment spijt van gehad.
      De pinnetjes van de stroomstekker konden eenvoudigweg gewisseld worden zodat ze belgisch,... systeem aankonden. Ik dacht dat dit er standaard bij zat

grtn,

k

Comment

Ik heb over het laatst een ipod nano 8gig kunnen laten meesmokkelen door een kennis. Het scheelt hem zeker €50 (hangt af van de wisselkoers), geen problemen gehad met de douane , hij had hem met doosje en al in zijn bagage gestoken. Ik zou het zeker doen. Het enige verschil tussen de VS en EU is dat de ipods van EU een max. volume van 100 db kunnen produceren en die van de VS wel 140 db ( schrok ik me even een hoedje toen ik het volume eens volledig openzette(dus oppassen daarmee)

Over de laders weet niet veel maar hier in België kan je gemakkelijk aan usb laders geraken (witte merken) zonder dat je 30 € moet betalen aan het Merk "apple" ( waarom vragen ze altijd zoveel geld voor hun accessoires )
        Mvg,
        Marijn

My Flickr

Comment

Working...
        X