Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik denk dat Murphy ergens aanwezig is.
Wat eergisteren uiteindelijk allemaal in orde leek, was vandaag weer niet!
Ja 'was' want intussen is rood weer rood. Alle inktpatronen nog eens flinke duw gegeven, en dat gebeurt met steeds meer agressie )
Straks of morgen loopt de inkt langs onder uit de printer
Niet gaan klungelen met die goedkope patronen van MVCD en consorten, want ik zeg het al voor de zoveelste keer: de bouw van de originele Canonpatronen is superieur boven die van de namaakfabrikanten omdat het opgebouwd is uit speciaal materiaal en er een dubbele densiteit spons in zit en dit procedé is gepatenteerd en mag niet nagemaakt worden door de nepfabrikanten. Dit garandeert en optimale inkttoevoer naar je printkop toe, die met geen enkele namaakpatroon verkregen kan worden.
Alle bekende namaakpatronen hebben een goedkoop materiaal in de patronen dat bovendien bestaat uit 1 stuk en dit is niet optimaal !!!
Lekkage, niet goed passen, inkt dat er slecht of te snel uitloopt en dan soort problemen krijg je vroeg of laat met die namaakpatronen. Na een tijdje kunnen de nagevulde originele patronen zeer eenvoudig worden doorgespoeld om ze weer te reactiveren.
Daarom: als je toch namaakinkt wilt gebruiken, neem een goede kwaliteit namaakinkt zoals de Hobbicolors UW-8 (zie mij, Blord, Bigducksix) en geen verdunde ecoline zoals in die MVCD-patronen en hervul de originele patronen. Mijn voorkeur is de duitse Durchstichmethode en is doodeenvoudig zonder enige vlekken op je handen. Ik kan je garanderen met die inkt: de foto's zien er nog mooier uit dan met de originele Canoninkt voor maar een euro per navulling.
En houd die Canonprinter zo lang als je kan in in een goede conditie, want het is één van de laatste printers zonder die ellendige chip die nu in de nieuwere printers zit.
Comment