Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoektocht naar diepe en verregaande vriendschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zoektocht naar diepe en verregaande vriendschap

Stille Waters queeste

Ik heb de opdracht gekregen om een queeste te organiseren. Een toch van één namiddag waarin 12 mensen als team naar een doel gaan. Waarin de twaalf mensen elkander nog beter leren kennen dan voorheen.

Ik had gedacht aan een tocht waarin ze elkaar nodig hebben om hun doel te bereiken. In eerste instantie had ik aan een fietstocht gedacht.
    Een eerste gedacht: een deel goede fietsen, een deel andere vervoersmiddelen (mini fietsjes, step, rolschaatsen, skateboard, ...), wie een snel spelletje bij aanvang van de queeste wint mag kiezen uit de vervoersmiddelen.
    Onderweg mischien een wissel van vervoersmiddelen en een stukje van de queeste met een ezel of zo iets.
    Ik had gedacht van onderweg een paar opdrachtjes, waarvoor ze bij aanvang een aantal voorwerpen mogen kiezen die hun kunnen helpen, waaronder een volledige encyclopediereeks. Als ze die meesleuren, kunnen ze daar een aantal antwoorden in vinden, ...

Hoe ik de twaalf ga verdelen ben ik nog niet uit, 2 groepjes van 6, 3 groepjes van 4.

Nu mij vraag, wie heeft hier ervaring mee, heeft er iemand concrete uitgewerkte voorbeeldjes, hebben jullie tips of leuke iedeetjes, laat maar weten.

Voor wie verder wil lezen

Wat ook een iedeetje was, dat ze hier bij mij in de vijver eerst een goudvis zouden moeten opvissen, die dan in een bokaal een beetje verder bij vrienden in de vijver proberen krijgen, ...

Ook had ik gedacht aan een "wild-card" of een "fast-pass" of hoe je het ook mag noemen, die mogen direct naar een café gaan langs de route en daar zich tegoed doen aan de nodige streekbieren. Het zal dan de taak zijn van de andere om dat cafétje te zoeken.

Alles speelt zich af rond het thema en in de decors van de vrt serie "Stille Waters". Ik doe mischien wel iets met de veerboot uit de serie.

Daarnet heb ik nog een lueke tip gekregen om een paar screeshots te nemen die men dan moet na bootsen op de juiste plaats en er dan een fototje van nemen
    Last edited by Sprobach; 15 december 2007, 22:08.
    Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |
Working...
X