Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Postadres in USA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Postadres in USA

Gezien de lage dollar koers is het de moeite om te gaan shoppen in de USA
    Echter enkele shops (o.a. Apple US Store) leveren niet aan klanten buiten de US en verwijzen naar hun dure Europese shops

Zogenaamde "mailforwarding services" bieden hier een oplossing.

Via Google kwam ik o. a. deze tegen

Heeft hier iemand ervaring mee?
    Kunnen jullie een dergelijke dienst aanbevelen of is het eerder af te raden?

Re: Postadres in USA

Pfff, veel succes zou ik zo zeggen.

Slechts een HEEL klein aantal handelaars in de US aanvaardt nog betalingen met een kaart waarvan het adres niet met leveringsadres overeenstemt.

Ik spreek hier uit eigen ervaring, heb immers familie in de US die af en toe als
    'leveringsadres' dient.

Bovendien zal je pakje alsnog onderhevig zijn aan BTW en invoerrechten wanneer het in België toekomt.

T.
    Last edited by trbt555; 13 december 2007, 16:35. Reden: dikke vingers

Comment

Ken je niemand die op een militaire basis werkt waar ook US militairen werken (KB)? Die hebben meestal ook een US postcode.
      Presumption is the mother of all cock-ups

Comment

Bedankt voor de feedback Tom

@LimBo
        Ken geen militairen, ken zelfs geen enkele Amerikaan
        Maar toch bedankt voor de tip.

Comment

Hallo James

mocht je een adres hebben gevonden (ik heb er een) vraag ze dan wel om het pakje om te pakken. De douane kent de pakketten van veel internet bedrijven en deze worden dan ook vaak gecontroleerd. Als eea in een nadere verpakking zit wil het nog wel eens aan de aandacht van de douane ontsnappen . Blijft overigens wel staan dat je belasting zou moeten betalen, en dat de aanslag soms na heel lange tijd pas afkomt, soms zelfs maanden later. Hou daar rekening mee. Het kan wel eens tegen vallen dan. Op het moment dat je een onderdeel van een apparaat koopt hoef je geen belasting te betalen (heb ik mij laten vertellen ), en vele onderdelen maken een geheel , maar dan moet je wel handig zijn, of het niet in zo heel veel onderdelen laten versturen.
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

vele onderdelen maken een geheel , maar dan moet je wel handig zijn, of het niet in zo heel veel onderdelen laten versturen.
            Ik denk dat ik een Iphone in delen laat komen, wie is hier een beetje handig
            http://www.fotohans.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansel Bekijk bericht
              Ik denk dat ik een Iphone in delen laat komen, wie is hier een beetje handig
              moet niet moeilijk zijn , laat hem in twee delen komen
              Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
              Canon eos 7D Mijn site

Comment

Inmiddels mijn speeltje gevonden via Ebay US, is al onderweg

Iemand anders verwees me naar deze shop (kende die nog niet ) ze hebben oa ook Apple spullen en verzenden naar België.

Om in de kerstsfeer te komen

Comment

Working...
                X