Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet wordt onbeperkt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet wordt onbeperkt?

Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
    Jammer .... maar de mediabelangstelling wordt zo wel verhoogt
    Maar de teleurstelling voor de klant kan ook groot wezen... ik leg mijn verwachtingen alvast niet te hoog.

Comment

Er is nog maar een gerucht en prompt wil er al iemand misbruik van gaan maken.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Er is nog maar een gerucht en prompt wil er al iemand misbruik van gaan maken.
        Helemaal geen gerucht, eerder een hoax. Dit is de waarheid

Bwa misbruik Een webcammeke op mijn hof, dat iedereen kan zien welke volgens hier overdag komen eten..... (om te beginnen )
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Of het Telenet persbericht zelf: http://telenet.be/548/28779/1/nl/

Gelukkig waren mijn verwachtingen niet te hoog. Binnenkort toch nog maar eens bellen of ik al aansluitbaar ben.

peter

Comment

Niets anders dan een marketingstunt. Telenet is er inderdaad in geslaagd om heel wat media-aandacht naar zich te trekken, maar het resultaat is al bij al ontgoochelend. Enkel de downloadsnelheid wordt verhoogd.Ik heb nooit te klagen gehad van mijn snelheid. Ze hadden beter de limieten afgeschaft. Elke maand moet ik die in de gaten houden, en ik ben enkel 'bezig' met muziek. Bij buitenlandse contacten blijkt dan telkens hoe duur belgische providers zijn, en hoe weinig limiet je hebt bij de grote providers. Je kan natuurlijk altijd veranderen van provider, maar het is zoals veranderen van bank: eens je je genesteld hebt, blijf je er meestal. De ganse rompslomp om overal je nieuw internetadres door te geven bvb.

Telenet, je hebt me ontgoocheld!!
            The problem of the male brain:
            On the left side, there's nothing right.
            On the right side, there's nothing left.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk bericht
              Ze hadden beter de limieten afgeschaft. Elke maand moet ik die in de gaten houden, en ik ben enkel 'bezig' met muziek.
              Ieder zijn ding maar soms begrijp ik het niet goed zelle ...
              Ik kijk naar niks (limieten), zit uren per dag op internet en mijn vrouw regelmatig ook.
              Ik download alle mogelijke updates van software, stuur en ontvang heel veel mails met daarin regelmatig foto's en filmpjes (korte). Ik bezoek eveneens enorm veel sites met foto's en filmpjes en ben op al de jaren nog nooit in de buurt van mijn limiet geweest.
              Ik zit nu voor zes weken thuis wegens een operatie en kan niets anders doen dan op mijn PC bezig zijn of wat muziek beluisteren.
              Ik heb deze maand nog een software gekocht in downloadversie en dit was direkt 1,42GB erbij.
              Mijn Telemeter wordt elke 24e van de maand gereset en staat nu op 11%.

Bij normaal privé-gebruik van internet kan je toch al heel wat doen met de huidige limieten. Als je bijvoorbeeld illegale films en zo gaat downloaden gaat het natuurlijk een pak sneller.
              Het afschaffen van de limieten is goed voor de grote downloaders maar in het nadeel van de andere gebruikers, je trekt de bandbreedte dicht en de snelheid gaat voor iedereen zienderogen achteruit.
              Heb er zo maar eens een stuk of vijf in uw straat wonen se.
              Wat mij betreft (persoonlijke mening) is het al mooi dat ze zich aanpassen aan de veranderende trend ... grotere bestanden, grotere limieten en snelheden.
              En wil je veel downloaden ... doe het dan 's nachts.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

download maar es wat game demo's, itunes cd's, PS3 demo's etc etc
                tegenwoordig zijn dat allemaal belachelijk grote bestanden

gisteren ben ik ff gaan kijken op tele2.nl om te vergelijken met onze noorderburen.

voor de telenet expressnet prijs krijg he daar 10Mbit down en 1 Mbit up, (FUP) geen datalimiet, gratis telefonie, gratis installatie en als je een abbo voor 24maanden neemt een gratis HP laptop.
                As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                like.no.other

Comment

In de gamewereld zouden we zetten : pwnd !

As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                  like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Heb er zo maar eens een stuk of vijf in uw straat wonen se.
                    Als je bang bent dat de buren uw snelheid naar beneden halen neem dan ADSL, geen probleem meer mee.
                    Voor de mensen die graag "geen" limiet hebben: http://www.dommel.com

Voor minder dan 40€/maand mag je 100GB downloaden. Als je geluk hebt dat je hun cityconnect kan aansluiten, heb je onbeperkt en 24mbps....
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                      Als je bang bent dat de buren uw snelheid naar beneden halen neem dan ADSL, geen probleem meer mee.
                      Voor de mensen die graag "geen" limiet hebben: http://www.dommel.com
                      Ge haalt er mij daar twee uit zelle ...
                      Ik ben bij Telenet gekomen omdat ADSL dikke miserie is hier.
                      We zitten op een paar honderd meter van een centrale, dus ideaal maar toch ben ik van miserie gestopt ermee wegens de veelvuldige disconnecties per avond, een tiental op een avond was niet uitgesloten.
                      Traag, trager traagst was het op het einde. En neen, het zijn niet de buren die ervoor zorgen maar de providers die niet kunnen volgen.
                      Mail ... hoe dikwijls was de connectie naar de mailbox onmogelijk? Meer dan dat het wel werkte.
                      En zeg niet dat een nieuwe modem, router of kabel kon helpen hé, het enige wat ze wouden of konden doen is mijn lijn op 1,5Mb/s beperken.
                      Dommel ... als je daar service van wil krijgen dan moet eerst de wereld vergaan en opnieuw gecreëerd worden vrees ik. Als je hen een mail stuurt krijg je noooit binnen de week een antwoord niettegenstaande ze zogezegd dag en nacht monitoren en binnen de x uren een probleem verhelpen.
                      Dit is hun standaard mail als je een probleem meldt :
                      Uw email werd goed door ons ontvangen en geprocessed. We zullen deze binnen de komende 5 werkdagen beantwoorden. We hebben uw aanvraag volgend support-ticket nummer toegekend: ***
                      Mooi hé als je via hun site een probleem met je mail logt ... 5 werkdagen kunnen ook 7 kalenderdagen zijn of meer als er feestdagen tussen zitten.
                      Bellen kan je meestal niet want 90% van de tijd neemt niemand op.
                      Maar krijg eens een faktuur se ... drie dagen erna heb je reeds een rappel om te zeggen dat je nog niet betaalde en dat de diensten kunnen afgesloten worden. Drie dagen.
                      En omdat roddel zonder bewijs simpel is, er even een voorbeeld bij zetten, kijk maar eens naar de datums voor de snelle respons :

Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

En zeg niet dat een nieuwe modem, router of kabel kon helpen hé, het enige wat ze wouden of konden doen is mijn lijn op 1,5Mb/s beperken.
                        [/IMG]
                        Sta mij toe om dat wel te zeggen, in het begin had ik daar ook veel last van. Toen heb ik een deftige router gekocht en sindsdien enkel nog een disconnect van een sec of 3 bij verandering van mijn IP.
                        Cisco rules!!!

Uw opmerking van dommel...ben blij om dat nu te lezen want zat serieus te denken aan een overstap. Maar dan doe ik dat misschien beter niet.
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Veel reklame voor niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeGraaf Bekijk bericht
                            Veel reklame voor niks.
                            Bwa dat zou ik niet durven zeggen, er lopen nu nog meer ontevreden telenet klanten rond. De mensen beginnen eindelijk te beseffen, dankzij deze campagne, dat het in de buurlanden goedkoper en beter (toch op gebied van data limieten) is. Dus dat is zeker geen slechte zaak.
                            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                              Uw opmerking van dommel...ben blij om dat nu te lezen want zat serieus te denken aan een overstap. Maar dan doe ik dat misschien beter niet.
                              Het is overlopen van het een naar het ander, de ene is content van ADSL en de andere van de kabel.
                              Welke maatschappij is meestal van minder belang, als je de pech hebt dat er een slecht kabelke zit tussen de hoek van de straat en uw huis kan alles slecht zijn. De service is bij de ene niet beter dan de andere als je op de verkeerde persoon valt. Op service staat geen bedrijfsnaam maar daar zit een persoon achter en een persoon met slechte wil kan zowel bij bedrijf A als B tewerkgesteld zijn. Als je echter een bedrijf hebt waar je maar op één of twee personen kan rekenen voor service, dan heb je weinig kans dat je de volgende keer een betere aan de lijn hebt.
                              Bij Telenet of Belgacom werken veel personen en je hebt elke keer wel iemand anders aan de lijn maar je hebt dan ook iemand aan de lijn.
                              Ik heb tot nu toe een twintigtal keer naar Dommel gebeld voor een probleem.
                              Zeventien keer geen antwoord (tijdens de kantooruren zoals door hun opgegeven), twee keer hebben ze na een dertigtal beltonen opgenomen en zonder iets te zeggen neergelegd. De enige keer dat ik iemand vastkreeg was het antwoord dat er niemand aanwezig was en dat hij mij niet kon helpen.
                              Dit is geen zever en diegenen die dit niet geloven mogen hier bij mij de klachten erover komen lezen, ik ga ze niet online zetten.
                              Zelf snap ik dat ze niet alles direkt kunnen oplossen, ik ben niet alleen met een probleem en ze kunnen geen twintig zaken tegelijk maar als je zelfs geen deftig contact kunt hebben met een bedrijf om je probleem te melden, daar krijg ik iets van.
                              Je kan bij Dommel wel een probleem loggen via de site, je krijgt een automatisch mailtje dat je binnen de week een antwoord krijgt maar dit kan soms meerdere weken duren.
                              Je bent er goed mee als je mail niet meer deftig werkt en een week moet wachten.

En niet zeggen dat het maar eenmalig is dat men lang moet wachten ... hieronder nog een voorbeeld :

Last edited by VerSeg; 15 december 2007, 00:29.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

.... Mijn Telemeter wordt elke 24e van de maand gereset en staat nu op 11%.
                                Bij normaal privé-gebruik van internet kan je toch al heel wat doen met de huidige limieten. ....
                                Ik heb ook nooit problemen gehad met de telenet datalimieten tot ik podcasts ontdekte. Elke dag wandel ik meer dan een uur terwijl ik naar podcasts luister. Ik kijk ook graag naar videocasts zoals Tekzilla of Diggnation. Die twee samen is 45 minuten video en meer dan 300 MB. Op een maand jaag je een tiende van je datalimiet erdoor met slechts 2 uitzendingen! Mocht Telenet morgen zeggen dat je TV-abonnement je toelaat elke dag maximum 2 uur te kijken, dan brak een burgeroorlog uit!
                                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
                                X