Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chit-chat discussie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Chit-chat discussie

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Ben ik het weer eens.... mee eens
    Niet omdat ik hier nadrukkelijk aanwezig ben.Ik vind het wel erg dat het hier soms tot het uiterste gaat.
    Idd, ik ben blij dat je zelf dit aangeeft.
    Ik dacht eerst dat je dit zelf niet door had.

Zoals ik al eerder aangaf ben ik verbaasd wat hier allemaal de revue passeerd.
    Vaak is dat idd tot het uiterste.
    Eigen reacties terug lezen helpt vaak om die zaken nuchter te herkennen.
    mvgr
    antoine200

Comment

Mijmeringen uit het verleden....

Mijmeringen uit het verleden....

Het verdwijnen van chit-chat is een beslissing van een werkgroep die het forum wil modernizeren.
      'k Herinner me nog goed die dagen (meer dan één keer hé ) dat Chit-Chat (en zelfs het Forum) tijdelijk gesloten was wegens, laten we zeggen, zware overlast.

Daarna ging het forum terug open, tijdelijk zonder Chit-Chat.
      En ik weet dat vele BD'ers (o.a. ondergetekende ) het toen fijn vonden om terug naar de essentie te gaan : fotografie zonder chit-chat. Het was (tijdelijk) terug puur een foto forum. Puur natuur. En dat was leuk en verfrissend voor velen.

In die zin begrijp ik de beslissing van de werkgroep voor 100%

Groetjes
      Skitch
      " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Re: Mijmeringen uit het verleden....

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        In die zin begrijp ik de beslissing van de werkgroep voor 100%
        Beslissing van een werkgroep???
        "Voorstel" van een werkgroep bedoel je want hadden alle aanwezigen op de AV tegen gestemd dan had er vermoedelijk een ander voorstel moeten komen.
        De beslissing is uiteindelijk door het merendeel van de leden goedgekeurd.
        Het blijft mij verwonderen dat er hier zoveel betalende leden reageren tegen deze beslissing. Alle betalende leden hadden de kans een tegenstem uit te brengen of te laten uitbrengen bij volmacht. Alle voorstellen werden duidelijk vooraf aangekondigd en niemand reageerde.

Voor de niet-betalende leden begrijp ik nog hun reactie in deze tocpis want ze konden geen stem uitbrengen op de AV.
        Maar voor al die met een groen bolleke die er tegen zijn ... sorry, jullie zijn veel te laat om te reageren en hadden jullie echt met jezelf en anderen iets ingezeten, dan hadden jullie een paar maand vroeger moeten wakker schieten.

Mij maakt het niet uit wat er nu juist gaat gebeuren maar ik ga er nu ook niet over zagen en klagen en zal iedereen te woord staan in chitchat, groen bolleke of niet.

Dat mensen van gedacht veranderen snap ik ook wel maar zeg dan gewoon dat je bij nader inzien van mening verandert zonder een ander verwijten naar het hoofd te slingeren en te doen alsof je van in het begin dit standpunt wil verdedigen.

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        Op een ledenvergadering kan je de mensen door hun strot rammen wat je wil, ... , ik spreek uit ervaring, ik was zelf meer dan 15 jaar secretaris van een grote VZW.
        Wil je nu zeggen dat je 15 jaar de mensen voor de gek gehouden hebt? Als dit tegen je zin was moest je niet meewerken hé.
        Een meerderheid van de leden komt toch niet naar een ledenvergadering, nog wat stemmingmakerij achter de schermen links en rechts, en wat het bestuur wil komt er ... Dat is nu eenmaal zo.
        Als alle aanwezige leden tegen stemmen en je bekomt dan 0% voor en 100% tegen ... dan kan er toch wel duidelijk iets aan gedaan worden. Maar als 99% voor stemt ... dan kan ik alleen maar zeggen dat de afwezige blaffers ongelijk hebben en maar eens moeite moeten doen om mee te stemmen als het er op aan komt en niet achteraf komen janken.
        Veel moeite moet ge trouwens niet doen met een volmacht. Papierke invullen en tekenen.
        Last edited by VerSeg; 16 december 2007, 02:37.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Re: Mijmeringen uit het verleden....

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Beslissing van een werkgroep???
          "Voorstel" van een werkgroep bedoel je want hadden alle aanwezigen op de AV tegen gestemd dan had er vermoedelijk een ander voorstel moeten komen.
          De beslissing is uiteindelijk door het merendeel van de leden goedgekeurd.
          Het blijft mij verwonderen dat er hier zoveel betalende leden reageren tegen deze beslissing. Alle betalende leden hadden de kans een tegenstem uit te brengen of te laten uitbrengen bij volmacht. Alle voorstellen werden duidelijk vooraf aangekondigd en niemand reageerde.

Voor de niet-betalende leden begrijp ik nog hun reactie in deze tocpis want ze konden geen stem uitbrengen op de AV.
          Maar voor al die met een groen bolleke die er tegen zijn ... sorry, jullie zijn veel te laat om te reageren en hadden jullie echt met jezelf en anderen iets ingezeten, dan hadden jullie een paar maand vroeger moeten wakker schieten.

Mij maakt het niet uit wat er nu juist gaat gebeuren maar ik ga er nu ook niet over zagen en klagen en zal iedereen te woord staan in chitchat, groen bolleke of niet.

Dat mensen van gedacht veranderen snap ik ook wel maar zeg dan gewoon dat je bij nader inzien van mening verandert zonder een ander verwijten naar het hoofd te slingeren en te doen alsof je van in het begin dit standpunt wil verdedigen.

Wil je nu zeggen dat je 15 jaar de mensen voor de gek gehouden hebt? Als dit tegen je zin was moest je niet meewerken hé.
          Als alle aanwezige leden tegen stemmen en je bekomt dan 0% voor en 100% tegen ... dan kan er toch wel duidelijk iets aan gedaan worden. Maar als 99% voor stemt ... dan kan ik alleen maar zeggen dat de afwezige blaffers ongelijk hebben en maar eens moeite moeten doen om mee te stemmen als het er op aan komt en niet achteraf komen janken.
          Veel moeite moet ge trouwens niet doen met een volmacht. Papierke invullen en tekenen.
          Je kan er van denken wat je wil maar wat ik zeg is de realiteit, in zeer, zeer veel VZW's, om niet te zeggen, in de meeste, of je dat nu leuk vind of niet ...

Comment

Chitchat kan ook uw gezondheid te goede komen ... dankzij dergelijke topics moet ik niet snel om een bril gaan.
            Tja, nu alles is uitgewerkt (nuchter ben) heb ik de caps lock toets weer gevonden
            Last edited by sloefke; 17 december 2007, 19:36.
            gr, eb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
              Maar ik ga het wel doen en ook heel kort

Als de heren zich niet beter gaan gedragen kieper ik binnen de korste keren dit topic in de vuilbak.
              Ook even meegeven het gedrag in dit topic niet echt bevorderlijk is voor deze discussie.
              Een gewaarschuwd man....
              Altijd dat dreigen

Het is al van vorig jaar gezegd, dat chit chat leden only gaat worden. Het zal dan ook eens tijd worden, dat dit gaat gebeuren. Het gaat hier anders op de belgische politieke situatie beginnen trekken. Veel beloven, maar weinig doen
              To make your dreams come true, wake up

Comment

@jdm, heb je #1 vergeten te lezen?
                Moeten we hier tussen de regels lezen om te begrijpen waarom dat je hier, na een 3 maanden-stille-topic, met deze reply komt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                  @jdm, heb je #1 vergeten te lezen?
                  Moeten we hier tussen de regels lezen om te begrijpen waarom dat je hier, na een 3 maanden-stille-topic, met deze reply komt?
                  Omdat er hier na 3 maand stilte over dit, ineens een mod komt dreigen (http://forum.belgiumdigital.com/show...=203924&page=4 ) met dit topic. Mod had gelijk dat hij het betreffende topic afsloot, dat mocht al 2 pagina's eerder gebeurt zijn, daar discussier ik zelfs niet over. Maar als er regelmatig, als er een welles/ nietes discussie canon/nikon, windows / mac plaats vindt gedreigd gaat worden met dit topic. Dan heb ik liever de korte pijn. Had deze dreiging 3 maand geleden of nog eerder uitgevoerd geweest (wanneer het de moment was), was chit/chat nu zelfs al vergeten (voor mij toch) .
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik zou het tof vinden mocht iedereen zijn bijdrage doen.

Voor iedereen hetzelfde ... alles hetzelfde en het eerlijkst voor iedereen.

Dan was heel deze discussie zelfs niet ter sprake gekomen.

Ik heb tot nu toe nog niemand weten reageren met "geen probleem, ik zal mijn bijdrage betalen en het is opgelost".
                    Ben ik volledig mee eens, ik zoek er al een tijdje naar maar vind het niet. Hoe kan ik een BD nummer bekomen? Graag PM en/of hier mag het ook hoor.
                    Er kan een proefperiode zijn voor nieuwe leden, ik zeg maar iets; van 2 maand, en dan wordt men verzocht een bijdrage te storten of je kunt niet meer inloggen.
                    Grtz, RF
                    Last edited by Red Falcon; 26 maart 2008, 10:24.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Ben ik volledig mee eens, ik zoek er al een tijdje naar maar vind het niet. Hoe kan ik een BD nummer bekomen? Graag PM en/of hier mag het ook hoor.
                      Er kan een proefperiode zijn voor nieuwe leden, ik zeg maar iets; van 2 maand, en dan wordt men verzocht een bijdrage te storten of je kunt niet meer inloggen.
                      Grtz, RF
                      http://www.belgiumdigital.com/vzw_lidworden

Bovenaan in de menubalk op VZW klikken en als het open scrolt op lid worden klikken

Ook hier vind je de nodige informatie
                      http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=189632
                      Last edited by zunoel; 26 maart 2008, 14:37.
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oei , vanavond een forum-upgrade waar niet veel over verteld wordt, maar gezien de melding dat men niet echt weet hoelang het allemaal gaat duren ... ben ik nu wel eens benieuwd of ik hier morgen nog een vervolg kan aan breien ...
                        We zullen zien zei de blinde en ... hij was telaat.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
                        X