Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snuffing...Mobile Bullying... happy slapping

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snuffing...Mobile Bullying... happy slapping

Al van gehoord?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Snuffing...Mobile Bullying... happy slapping

ja beroepshalve...., wat wil je weten ? in alle gevallen gaat het om het ongewenst filmen met gsm's bij snuffing om verborgen zaken ( bv mensen op wc, een leerkracht aan het werk), bij bullying gaat het op pestgedrag dat wordt gefilmd door dader naar slachtoffer en bij happy slapping wordt een gevecht uitgelokt om dan ook te filmen met gsm

devid
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Jammer genoeg wel ja...steaming hoort ook in dat rijtje thuis.

Is oa een gevolg van wat ik in het topic 'schietpartij in Lot' aanhaalde over respect.
      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
        ja beroepshalve...., wat wil je weten ? in alle gevallen gaat het om het ongewenst filmen met gsm's bij snuffing om verborgen zaken ( bv mensen op wc, een leerkracht aan het werk), bij bullying gaat het op pestgedrag dat wordt gefilmd door dader naar slachtoffer en bij happy slapping wordt een gevecht uitgelokt om dan ook te filmen met gsm

devid
        Nieuw tijdverdrijf van onze jeugd?
        (niet allemaal he)
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Gelieve dit NIET te veralgemenen naar de volledige jeugd, waar ik me nog altijd toe reken.

Maar van gehoord ja , op tv

Ik denk dat dit toch voorlopig meer iets is voor de grootsteden (Antwerpen en Brussel). Maar als je ziet dat een paar kleine mannen een café willen kort en klein slaan en 2 mensen messteken geven.... ik ben soms beschaamd voor de jeugd.
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
            Gelieve dit NIET te veralgemenen naar de volledige jeugd, waar ik me nog altijd toe reken.

Maar van gehoord ja , op tv

Ik denk dat dit toch voorlopig meer iets is voor de grootsteden (Antwerpen en Brussel). Maar als je ziet dat een paar kleine mannen een café willen kort en klein slaan en 2 mensen messteken geven.... ik ben soms beschaamd voor de jeugd.
            't Is van alle tijden, de middelen zijn nu anders.
            Zonder media wisten we niets.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Working...
            X