Al van gehoord?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Snuffing...Mobile Bullying... happy slapping
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Snuffing...Mobile Bullying... happy slapping
ja beroepshalve...., wat wil je weten ? in alle gevallen gaat het om het ongewenst filmen met gsm's bij snuffing om verborgen zaken ( bv mensen op wc, een leerkracht aan het werk), bij bullying gaat het op pestgedrag dat wordt gefilmd door dader naar slachtoffer en bij happy slapping wordt een gevecht uitgelokt om dan ook te filmen met gsm
devidmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtja beroepshalve...., wat wil je weten ? in alle gevallen gaat het om het ongewenst filmen met gsm's bij snuffing om verborgen zaken ( bv mensen op wc, een leerkracht aan het werk), bij bullying gaat het op pestgedrag dat wordt gefilmd door dader naar slachtoffer en bij happy slapping wordt een gevecht uitgelokt om dan ook te filmen met gsm
devid
(niet allemaal he)
Comment
-
Gelieve dit NIET te veralgemenen naar de volledige jeugd, waar ik me nog altijd toe reken.
Maar van gehoord ja , op tv
Ik denk dat dit toch voorlopig meer iets is voor de grootsteden (Antwerpen en Brussel). Maar als je ziet dat een paar kleine mannen een café willen kort en klein slaan en 2 mensen messteken geven.... ik ben soms beschaamd voor de jeugd.[CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk berichtGelieve dit NIET te veralgemenen naar de volledige jeugd, waar ik me nog altijd toe reken.
Maar van gehoord ja , op tv
Ik denk dat dit toch voorlopig meer iets is voor de grootsteden (Antwerpen en Brussel). Maar als je ziet dat een paar kleine mannen een café willen kort en klein slaan en 2 mensen messteken geven.... ik ben soms beschaamd voor de jeugd.
Zonder media wisten we niets.
Comment
-
Comment