Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede thuis gezocht ......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goede thuis gezocht ......

Hoi ,.....

Met enorm veel hartzeer moet ik deze oproep doen ....
    Ik zoek dus een goede thuis voor mijn hond ...
    Wegens familiale omstandigheden is het onmogelijk geworden om hem nog langer te houden ....
    Het betreft een duitse herder van iets meer dan 3 jaar oud met stamboom en alle papieren. Hij is zeer sociaal en aanhankelijk. Hij gaat enkel weg wegens te weinig tijd en plaats ( familiale omstandigheden ). Ik doe dit niet uit winstbejag ofzo ....moet er zelfs geen geld voor hebben ...wil enkel dat hij een goede thuis krijgt .
    Hij is uiteraard perfect gezond en heeft alle mogelijke inentingen gehad .
    Als er dus iemand van jullie een goede thuis weet ( of heeft ) voor mijn hartsvriend hoor ik het graag.
    Gelieve de commentaren zoals er zijn ....hoe is dat nu mogelijk ...of in die aard achterwege te laten ....ik heb het er enorm zwaar mee en type dit met tranen in m'n ogen .

Hartelijk dank op voorhand voor jullie begrip en medewerking.
    Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

Re: Goede thuis gezocht ......

De omstandigheden waardoor je tot zoiets verplicht wordt zullen op zich al zwaar genoeg zijn, een huisdier dat je 3 jaar hebt gehad is een deel van de familie, dus ik begrijp heel goed wat je nu doormaakt. Hopelijk vind je snel een goeie thuis . . .
    Ik vermeld hier dan ook direct dat alle "off topic" commentaren verwijderd zullen worden . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      De omstandigheden waardoor je tot zoiets verplicht wordt zullen op zich al zwaar genoeg zijn, een huisdier dat je 3 jaar hebt gehad is een deel van de familie, dus ik begrijp heel goed wat je nu doormaakt. Hopelijk vind je snel een goeie thuis . . .
      Ik vermeld hier dan ook direct dat alle "off topic" commentaren verwijderd zullen worden . . .
      Thanks voor het begrip ....hij is idd stukje van het gezin ....
      Daarom net zoek ik goede thuis ....makkelijker zou het asiel zijn ....maar dat is totaal uitgesloten.
      Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

Comment

Misschien ook even bijvermelden welke omgeving af te halen?
        En eventueel een foto erbij?
        Ik heb ook ooit afstand moeten doen van een hond wegens verhuis en weet perfect hoe jij je nu voelt.
        Sterkte!

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ik heb alle begrip voor uw situatie.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ik heb twee honden en zit op een hondenforum, ik wil wel eens horen daar of iemand een oplossing weet, mag ik je bericht gewoon overnemen?
            Kun je me in PB laten weten waar je ergens woont, dat is wat makkelijker.

Comment

Veel sterkte en succes met je zoektocht!!!
              Ik kan er jammer genoeg geen hond meer bijnemen. Ons Jefke (asielhond) zou 't niet zo leuk vinden.
              Mvg Tim

Comment

Jammer dat hij weg moet
                En ook jammer dat er geen dieren meer mogen worden aangeboden in kranten zonder erkenningsnummer, de goei worden hier weer gestraft door egoisme en geldzucht van een ander maar da's weer een andere discussie.
                Waar je nog wel een advertentie mag plaatsen is:

Zo bereik je toch al een breed publiek.

Groetjes en hopelijk vind je gauw een oplossing!
                Loes

Comment

Wees streng!

wees streng in je keuze...laat de eventuele nieuwe eigenaar een paar keer langskomen op de koffie zodat je vriend en de nieuwe eigenaar elkaar leren kennen op, voor de hond, vertrouwd terrein.

ga ook meekijken bij de nieuwe eigenaar thuis, samen met je hond, om te zien waar je vriend terechtkomt.

zorg ervoor dat de nieuwe thuis niet meer onbekend is voor de hond, 't zou niet de eerste zijn die op zoek gaat naar z'n eerste thuis en dus wegloopt

zelf heb ik een BorderCollie geadopteerd bij de dierenarts, een Fox Terrier die gevonden werd op de snelweg, een poes die gedeponeerd werd omwille van een oogontsteking langs de weg en een 2de poes die ik als kitten gevonden heb op 't werk...ik ben dus volzet !

K
                  Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
                  http://kodefoto.webs.com/
                  http://flandriens.webs.com/

Comment

Het is uiteraard wel de bedoeling dat ik weet waar hij terechtkomt....ik ga hem zeker niet bij iemand steken die er niet de tijd , plaats en moeite voor heeft .
                    Hij is op zich al zeer sociaal en allemansvriend.....dus aanpassen zal voor hem niet zo moeilijk zijn ....voor mij wel daarentegen. Maar de gedachte dat hij daar dan een goed leven zal hebben houd me wel sterk dan.

Owja , foto's zijn op aanvraag per mail te verkrijgen.....en hij is afkomstig van regio Antwerpen ....maar brengen is geen probleem

Comment

Working...
                    X