Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vista sneller?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vista sneller?

'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Re: Vista sneller?

Tja dit is iets waar nauwelijks cijfers op te plakken zijn: het ene systeem zal misschien 30% halen en het andere niets. Dit kan ondermeer liggen aan code-optimisaties en drivers. Op een systeem waar vista nu reeds erg vlot op bolt valt er ook niet veel winst te halen...

Ik moet zeggen dat ik op mijn pc bvb geen klagen heb over de performantie van Vista, en verwacht dus ook geen echt merkbare verschillen...
    ---
    Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
    http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Sssssssssstttttttttttttt als het over snelheid gaat, de woorden windows niet in de mond nemen (hebben ze u nooit geleerd, dat ge niet moogt vloeken). Ik werk hier nu wat van alles, mandriva (linux), xp, vista en leopard.... En geloof me vrij, er is niks maar dan ook niks dat aan de snelheid van die leopard kan tippen.... Opstarten, documenten bekijken...... gewoon niet vergelijkbaar
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Sssssssssstttttttttttttt als het over snelheid gaat, de woorden windows niet in de mond nemen (hebben ze u nooit geleerd, dat ge niet moogt vloeken). Ik werk hier nu wat van alles, mandriva (linux), xp, vista en leopard.... En geloof me vrij, er is niks maar dan ook niks dat aan de snelheid van die leopard kan tippen.... Opstarten, documenten bekijken...... gewoon niet vergelijkbaar
        jdm, we gaan eens een "great and meet" doen ergens in Aalst

Met recente hardware doet Vista het zeer goed.
        Maar ja, ik ken niet persoonlijk die Leopard.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
          Tja dit is iets waar nauwelijks cijfers op te plakken zijn: het ene systeem zal misschien 30% halen en het andere niets. Dit kan ondermeer liggen aan code-optimisaties en drivers. Op een systeem waar vista nu reeds erg vlot op bolt valt er ook niet veel winst te halen...

Ik moet zeggen dat ik op mijn pc bvb geen klagen heb over de performantie van Vista, en verwacht dus ook geen echt merkbare verschillen...
          Voila, c'est ça. SP1 zal er zeker niet moeten komen voor de snelheid hier...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            jdm, we gaan eens een "great and meet" doen ergens in Aalst

Met recente hardware doet Vista het zeer goed.
            Maar ja, ik ken niet persoonlijk die Leopard.
            Ik zit morgen anders in zonhoven maja ..... dienen i-mac is niet echt portable he

Ga gewoon naar uw lokale apple boer, pakt wat documenten mee op usb stick, en laat hem eens een demo geven .

Ik zit op het werk ook met recente hardware die een score van 5 haalt op een vista 64 bits (ik zit dan zelfs nog niet met de "32 bits" trage versie te vergelijken), en nog is dat spul gewoon traag !
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Men heeft nooit geroepen over snelheidswinst tussen 32 en 64 bit he. Enkel dat je meer GB RAM kan ondersteunen, wat wel winst oplevert (nu nog wel marginaal).

Hier de maximumscore van 5.9, ik klaag dus niet

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                Men heeft nooit geroepen over snelheidswinst tussen 32 en 64 bit he. Enkel dat je meer GB RAM kan ondersteunen, wat wel winst oplevert (nu nog wel marginaal).

Hier de maximumscore van 5.9, ik klaag dus niet
                Zit ik hier ook aan....
                (32 bit Ultimate)

Nieuwe of recente hardware kan wel helpen.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Vista is trager als XP....volgens:

We already know that Windows Vista offers tremendous improvements in usability, but isn't that good a choice for gaming - at least not yet. How is its application performance compared to Windows XP?

Comment

op budget pc van mijn schoonouders is vista ook meegeleverd, en dat draait meer als vlot genoeg.

Veel meer als openoffice en email wordt daar wel ni op gebruikt

Comment

Working...
                    X